شناسهٔ خبر: 138903 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

برگزاری دوره آموزشی قوانین و مقررات ایمنی و ترافیک در مازندران

مازندران سرپرست معاونت حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مازندران از برگزاری دوره آموزشی قوانین و مقررات ایمنی و ترافیک با هدف اهمیت ایمن سازی محورها و فراگیری قوانین ایمنی راه ( ویژه روسای ادارات تابعه و کارشناسان این حوزه ) خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از مازندران، مصطفی قدمی گفت: هدف برگزاری دوره آموزشی مذکور ، آشنایی هر چه بهتر روسای ادارات و کارشناسان با مسایل و موضوعات روز ایمنی راه ها و ارتقا سطح ایمنی تردد وسایل نقلیه برای کاهش حوادث و تصادفات رانندگی است.

وی مهمترین نیاز امروز حوزه ایمنی راه ها را دانش افزایی و ارتقاء سطح معلومات روسای ادارات تابعه و کارشناسان مربوطه دانست وتصریح کرد: درصدد هستیم برای ارتقاء دانش مسئولان وکارشناسان دوره های مختلف آموزشی را برگزار کنیم.

قدمی عنوان کرد: بررسی ایمنی راه و عوامل آن از دیدگاه سیستمی یکی از نیازهای اصلی این دوره یاد شده است.

 سرپرست معاونت حمل و نقل استان ضمن اعلام این مطلب که از ابتدای سال تا به امروز دو دوره آموزشی برای روسا و کارشناسان حوزه ایمنی برگزار شده، خاطر نشان کرد: این اداره کل در طول سال به طور مستمر اقدامات و برنامه های گسترده ای در زمینه آموزش کارکنان درقالب موضوعات تخصصی و عمومی در دست اجرا داشته که برگزاری دوره آموزشی مذکور یکی از این برنامه هاست.

گفتنی است دوره آموزشی مذکور با حضور فرهاد مهریاری مدیرکل ایمنی و ترافیک سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور و جمعی از روسای ادارات و کارشناسان حوزه ایمنی و ترافیک این برگزار شد.