شناسهٔ خبر: 138906 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

بررسی زیر ساخت‌های پایانه مرزی ریمدان جهت آمادگی برای خدمت‌رسانی به زائران اربعین حسینی

بازدید از مرز ریمدان رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای به منظور بررسی زیرساخت ها در ایام اربعین حسینی از مرز ریمدان بازدید کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (ایرانشهر) ،داریوش امانی در جریان بازدید از پایانه مرزی ریمدان که به همراه معاون سیاسی امنیتی استانداری سیستان و بلوچستان انجام گرفت، اظهار کرد: سازمان راهداری به عنوان یکی از دستگاه‌های متولی اربعین افتخار خدمت رسانی به زوار اربعین را دارد.

این مقام مسئول گفت: تلاش بر این است تا اقدامات عمرانی و زیرساختها تا پیش از اربعین در پایانه مرزی ریمدان و همچنین جاده منتهی به این مرز پایان یابد.

وی با بیان اینکه طرح جامع پایانه مرزی ریمدان در جنوب سیستان و بلوچستان آماده است، افزود: در صورت رفع مشکل این سازمان با مرزبانی و استقرار گمرک در پایانه مرزی ریمدان این سازمان آمادگی دارد بلافاصله با برگزاری مناقصه ساخت سایت اصلی این پایانه مرزی را آغاز نماید.

امانی بیان کرد: با توجه به اینکه امسال و در سال‌های آینده اربعین در فصل گرما برگزار می‌شود نصب سایبان و وسایل خنک کننده در اولویت راهداری در مرزها قرار دارد.

وی ادامه داد: تامین آب پایانه، تامین برق مورد نیاز،نصب سایبان، تجهیزات خنک کننده و رفع نقاط حادثه خیز از اقداماتی است که در مرز ریمدان صورت خواهد گرفت.

معاون وزیر راه و شهرسازی و رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گفت: پیش بینی می‌شود اقدامات مرتبط به راهداری تا پیش از ایام اربعین به اتمام برسد.