شناسهٔ خبر: 138924 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

از سوی سازمان ملی زمین و مسکن اعلام شد ؛

کسب رتبه نخست اداره کل راه و شهرسازی استان اردبیل در حوزه مسکن

کسب رتبه نخست اداره کل راه و شهرسازی استان اردبیل درکشور مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل گفت: در ارزیابی عملکرد کمی و کیفی ۱۲ماهه سال ۱۴۰۱ از سوی سازمان ملی زمین و مسکن ، اداره کل راه و شهرسازی استان اردبیل رتبه نخست کشور را کسب کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از استان اردبیل ، محبوب حیدری مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل اظهارکرد: اداره کل راه و شهرسازی استان اردبیل در ارزیابی عملکرد کمی و کیفی ۱۲ ماهه سال ۱۴۰۱ که از سوی سازمان ملی زمین و مسکن اعلام شده توانست در سطح ملی در بین ۳۵ اداره کل راه و شهرسازی رتبه اول کشوری را کسب کند.

وی گفت: پیرو برنامه های اجرایی ابلاغی سال ۱۴۰۱ و در نتایج تفصیلی ارزیابی عملکرد ، اداره کل راه و شهرسازی استان اردبیل در قیاس با برنامه و پس از اعمال ضرایب وزنی هر شاخص و همچنین با در نظر گرفتن وضعیت عملکردی سایر ادارات کل راه و شهرسازی استانها و با توجه به نتایج اطلاعات پردازش شده فرآیندهای اصلی در سطح ملی ، در بالاترین رتبه قرار گیرد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل ادامه داد: خدا را شاکریم که این امر مهم با هم‌افزایی و تلاش همکاران در استان صورت گرفته ، امید است با شناخت نقاط قوت ، ضعف و اتخاذ راهکارهای مناسب ، شاهد رشد و ارتقای اداره کل در تحقق اهداف برنامه های اجرایی سال جاری نیز باشیم.

لازم به ذکر است براساس اعلام سازمان ملی زمین و مسکن در مجموع کلیه شاخص‌های مورد نظر و تحقق برنامه‌ها عملکرد استان اردبیل چشمگیر بوده است که بیانگر توانمندی های این اداره کل در حوزه های مختلف است.