شناسهٔ خبر: 138966 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان‌غربی خبر داد؛

آسفالت همه محورهای منتهی به شهرستان نقده

413cdcca-c321-4f1e-8df2-7e2b1d4fb4ba.jpg  مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان آذربایجان غربی از سبز شدن شهرستان نقده در موضوع آسفالت محورهای ارتباطی خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (آذربایجان غربی)، پیمان آرامون مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی در سفر یک روزه به شهرستان نقده گفت: با همت مسئولین شهرستانی و همچنین تلاش های روز افزون مجموعه راهداری امید داریم در سال جاری این شهرستان شاهد برگزاری جشن آسفالت باشد.

وی افزود: شهرستان نقده در حوزه آسفالت از شرایط بسیار مطلوبی برخوردار است و برای سبز شدن وضعیت این شهرستان از سال گذشته اقداماتی مانند آسفالت و لکه گیری محور حسنلو به طول ۲.۵ کیلومتر و محور محمدیار به طول ۵ کیلومتر انجام گرفته است و در آینده نزدیک با بهره برداری از چند پروژه دیگر سرانه آسفالت شهرستان به حالت سبز در خواهد آمد و همچنین مشکلات برخی مناطق که آسفالت شده و مورد تخریب قرار گرفته رصد و برای حل مشکل تصمیمات خوبی اتخاذ خواهد شد.

آرامون خاطر نشان کرد: با توجه به اینکه شهرستان نقده شاهراه اصلی تردد زائزین حرم ابا عبدالله (ع) است ، اقدامات قابل توجهی در این زمینه انجام گرفت که در آینده نزدیک با نصب تابلو های راهنمائی مشکل آشکار سازی و راهنمائی مسیر در کل نقاط حل خواهد شد و به منظور تردد ایمن در حوزه استحفاظی ، کلیه محور های منتهی به شهرستان نقده آسفالت خواهد شد.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی، عملکرد اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای نقده را نیز مثبت ارزیابی کرد و گفت: در حوزه راهداری با نهایت تلاش و پشتکار آماده خدمت به زائرین حرم حسینی (ع) هستیم.