شناسهٔ خبر: 139007 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در یکصد و چهل و نهمین جلسه شورای مسکن استان اردبیل مطرح شد :

تامین زمین بیش از ۳۲ هزار واحد طرح نهضت ملی مسکن

تامین زمین احداث بیش از 32 هزار واحد طرح نهضت ملی مسکن مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل از تامین زمین برای احداث ۳۲ هزار و ۳۴۰ واحد طرح نهضت ملی مسکن استان اردبیل در ۱۵ شهر خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از استان اردبیل ، محبوب حیدری مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل در یکصد و چهل و نهمین جلسه شورای مسکن که به ریاست استاندار اردبیل و اعضای شورای مسکن استان اردبیل برگزار شد اظهار کرد: کل ثبت نام کنندگان طرح نهضت ملی مسکن استان اردبیل در ۲۹ شهر با یکصد و ۱۶ هزار و ۳۹۳ نفر متقاضی تاکنون انجام گرفته است.

وی گفت : تعداد متقاضیان واریز وجه بالای ۸۰ میلیون تومان در شهر اردبیل ۱۷ هزار و ۶۹۸ نفر بوده و در کل استان ۲۷ هزار و ۹۳۵ متقاضی آورده بالای ۴۰ میلیون تومان است.

دبیر شورای مسکن استان به ۱۷هزار و ۷۳۹ متقاضی تخصیص پروژه انجام گرفته اشاره کرد و افزود : تا پایان تیرماه به متقاضیان شهر اردبیل که مابقی مبلغ آورده ۸۰ میلیون تومان را واریز نکرده اند مهلت دوباره‌ای داده شده تا به تکمیل آن اقدام کنند.

رئیس شورای هماهنگی راه و شهرسازی استان اردبیل گفت : در۱۰ شهر استان ، ۴ هزار و ۵۰۶ واحد اجرای فونداسیون به اتمام رسیده و در ۶ شهرستان نیز اسکلت و سقف ۲ هزار و ۳۷۸ واحد تکمیل شده است.

وی ادامه داد : در ۱۵ شهر به تعداد ۳۲ هزار و ۳۴۰ واحد برای احداث واحدهای طرح نهضت ملی مسکن استان اردبیل تامین زمین تاکنون صورت گرفته است.

لازم به ذکر است در یکصد و چهل و نهمین جلسه شورای مسکن استان اردبیل موضوعاتی از قبیل آخرین وضعیت طرح نهضت ملی مسکن و روند پرداخت تسهیلات بانکی مورد نیاز بررسی شد.