شناسهٔ خبر: 139014 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

پیام تبریک مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای گلستان بمناسبت روز خانواده و تکریم بازنشستگان

گلستان مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان طی پیامی روز خانواده و تکریم بازنشستگان را به خانواده بزرگ راهداران، رانندگان، تشکل های صنفی مسافری و باری و پیمانکاران و مشاوران و بویژه بازنشستگان این حوزه تبریک گفت.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(گلستان)، در متن پیام عادل مصدقی آمده است:

۲۵ ذی الحجة با توجه به نزول سوره مبارکه هَلْ أَتَی(انسان) که در اهمیت جایگاه خانواده و استحکام پایه های آن نازل شده، در تقویم جمهوری اسلامی ایران، به عنوان روز خانواده و تکریم بازنشستگان نامیده شده است این نامگذاری فرصتی را فراهم کرده است که جایگاه خانواده و ضرورت تکریم بازنشستگان، که سرمایه های معنوی ایران اسلامی هستند به همگان یادآورشود.

جایگاه معنوی خانواده به عنوان تاثیرگذارترین نهاد تربیتی در پرورش سرمایه‌های انسانی از اهمیت بسزایی برخوردار است؛ به نحوی که در آموزه‌های دین مبین اسلام سلامت اجتماعی و صلابت هر جامعه‌ای مرهون وجود خانواده‌های سالم و با تقواست.

بازنشستگان نیز، پرورش یافتگان کامل جامعه و ذخایر دانش نظری و تجربه عملی در رشته های گوناگون هستند؛ شایسته است که قدر آنان را بدانیم و از وجودشان به نحوی شایان بهره مند شویم.

اینجانب ضمن تبریک این روز بزرگ به تمامی همکاران بازنشسته راهداری و حمل و نقل جاده ای استان؛ سعادتمندی، سرافرازی و سلامتی تمامی عزیزان را از درگاه خداوند متعال مسئلت نموده و امیدوارم جامعه امروز و فردای ما همواره از برکات وجودی و تجربیات ارزنده این گرانمایگان بهره مند باشد.