شناسهٔ خبر: 139019 - سرویس بنادر و دریانوردی
نسخه قابل چاپ

پیام تبریک مدیر عامل سازمان بنادر به مناسبت روز ملی فناوری اطلاعات

صفایی نوشتن مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی در پیامی روز ملی فناوری اطلاعات را به فعالان این عرصه و همکاران حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات در سازمان بنادر و بنادر تابعه تبریک گفت.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از سازمان بنادر و دریانوردی، علی اکبر صفایی معاون وزیر راه وشهرسازی و مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی در پیامی روز ملی فناوری اطلاعات را به فعالان این عرصه و همکاران حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات در سازمان بنادر و بنادر تابعه تبریک گفت.

در  پیام علی اکبر صفایی آمده است: در دورانی که فناوری اطلاعات و ارتباطات با کسب و کارها آمیخته شده و تفکیک آنها امکان پذیر نیست، نقش فاوا در تداوم خدمات بخصوص در صنعت بزرگ دریایی غیر قابل انکار است. 
فناوری اطلاعات باعث کاهش زمان ارائه خدمات ، افزایش بهره وری، کاهش تردد به بنادر ، شفافیت خدمات ، کنترل و پایش مکانیزه فرایندها و ... می گردد که در سالهای اخیر اقدامات مناسبی در دولت مردمی انجام گردیده است.
اینجانب ، ۲۲ تیرماه زاد روز محمدبن موسی خوارزمی دانشمند حکیم و فرزانه ایرانی را که به نام " روز ملی فناوری اطلاعات " نامگذاری شده است را به همه فعالان این عرصه و به ویژه همکاران پر تلاش فاوا که با فداکاری و گذشت از اوقات فراغت خود، زمینه ارائه خدمات ۲۴ ساعته سامانه ها و خدمات الکترونیکی را در سازمان بنادر و دریانوردی فراهم می آورند ، صمیمانه تبریک گفته و آرزوی سلامتی و شادکامی برای همه این عزیزان دارم.