شناسهٔ خبر: 139043 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

پروژه روشنایی کمربندی تاکستان تکمیل شد

روشنایی رئیس اداره ایمنی راه اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان قزوین گفت: شبکه روشنایی محور کمربندی تاکستان در حد فاصل عوارضی و میدان دادگستری تکمیل و راه اندازی شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(راهداری قزوین)، محمدحسین دشتدار رئیس اداره ایمنی راه اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان قزوین گفت: این پروژه به طول پنج کیلومتر و با اعتبار۴ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان اجرا شده است.

وی اضافه کرد: با تکمیل روشنایی این محور در حال حاضر ۲هزار و ۷۰۰ متر از پروژه راه اندازی شده و ۲هزار و سیصد متر باقی مانده نیز به محض واگذاری و برقراری انشعاب برق قابل بهره برداری خواهد بود.

دشتدار با بیان اینکه علاوه بر روشنایی طولی، راه اندازی سامانه روشنایی نقطه ای در محورهای استان نیز در دست اقدام این اداره کل است، گفت: ازابتدای سال جاری تاکنون روشنایی نقطه ای در ۲ نقطه از راه های استان انجام شده است.

وی با اشاره به سایر فعالیت های انجام شده در حوزه ارتقای ایمنی راه ها اظهار کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون۷۰۵کیلومتر عملیات خط کشی در سطح محورهای این استان انجام شده است.

دشتدار، نصب ۹۰۰متر طول نیوجرسی، تعمیر ۱۴هزار و ۷۰۰متر طول گاردریل خسارت دیده، نصب ۹۹متر مربع تابلوهای اطلاعاتی، نصب ۱۶۴عدد تابلوهای اخطاری و انتظامی، نصب ۷چراغ چشمک زن و ۱۴مورد ایمن سازی تقاطعات و دوربرگردان ها و ایمن سازی اضطراری را نیز از دیگر اقدامات انجام شده این اداره طی بهار امسال عنوان کرد.