شناسهٔ خبر: 139046 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

رئیس مرکز مدیریت راه های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان خبر داد؛

پاسخگویی سامانه ۱۴۱ آذربایجان غربی به بیش از ۱۱۵ هزار تماس تلفنی

مرکز مدیریت راههای آذربایجان غربی رئیس مرکز مدیریت راه های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی از پاسخگویی سامانه ۱۴۱ استان به بیش از ۱۱۵ هزار تماس تلفنی در سه ماه گذشته خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (آذربایجان غربی)، علی امامی رئیس مرکز مدیریت راههای اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی اظهار کرد: در سه ماه نخست امسالبیش از ۱۱۵ هزار تماس با سامانه ۱۴۱ استان صورت گرفت که از این تعداد به بیش از ۹۹ درصد تماس توسط اپراتورها پاسخ داده شد.

وی افزود: برخی از تماس ها برای کسب اطلاع از وضعیت جاده ها و سایر اطلاعات مورد نیاز تردد همچنین ثبت انتقاد و پیشنهاد در دو بخش حمل و نقل و راهداری، به اپراتور وصل می شوند که این شکایت ها پس از ثبت مورد پیگیری قرار می گیرند.

وی گفت: با توجه به اینکه برخی اطلاعات مورد نیاز کاربران جاده ای از جمله آخرین وضعیت راه ها در شرایط آب و هوایی نامناسب، انسداد محورها و آخرین وضعیت محورهای دارای کارگاه فعال راهداری هر دو ساعت در سامانه ۱۴۱ استان بروزرسانی می شوند، تعدادی از تماس گیرندگان پاسخ سوالات خود را از طریق تلفن گویا دریافت می کنند.