شناسهٔ خبر: 139054 - سرویس هوایی
نسخه قابل چاپ

مدیرعامل شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) خبر داد؛

آغاز پروازهای «جزیره ایرویز» به تهران / افزایش پروازهای شهرفرودگاه امام خمینی(ره)

پرواز رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) از آغاز پروازهای شرکت هواپیمایی جزیره ایرویز در مسیر کویت - تهران و در پی آن افزایش پروازهای شهرفرودگاه امام خمینی(ره) خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی سعید چلندری رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) از آغاز پروازهای شرکت هواپیمایی جزیره ایرویز در مسیر کویت - تهران خبر داد.

 چلندری اظهار کرد: با توجه به گسترش مناسبات اقتصادی با کشورهای همسایه، نخستین پرواز شرکت هواپیمایی کویتی جزیره ایرویز در مسیر کویت - تهران وارد شهر فرودگاهی امام خمینی(ره) شد.

مدیرعامل شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی(ره) گفت : بر اساس برنامه ارائه شده از سوی شرکت جزیره ایرویز، قرار است این شرکت هواپیمایی  ۲پرواز هفتگی در روزهای یکشنبه و جمعه در مسیر کویت -‌تهران و بالعکس انجام دهد.

وی همچنین افزود: شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) به عنوان مجهزترین فرودگاه و مهمترین درگاه ورودی و خروجی کشور زیرساخت ها و ظرفیت های لازم را برای افزایش پروازها در اختیار دارد و در آینده نیز شاهد رشد پروازهای این شهر فرودگاهی خواهیم بود.

به گفته چلندری در حال حاضر ۴۲ شرکت هواپیمایی به ۶۳ مقصد در ۳۰کشور از شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) پرواز دارند.

به گزارش دفتر ارتباطات، اطلاع رسانی و امور بین الملل شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره)، هم اکنون شرکت هواپیمایی کویت ایرویز نیز  ۳پرواز هفتگی در مسیر کویت - تهران و بالعکس انجام می‌دهد.