شناسهٔ خبر: 139065 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

تخصیص و واگذاری ۷۸ قطعه زمین به متقاضیان قانون جوانی جمعیت در شهرستان قاینات

جوانی جمعیت شهرستان قاینات طی مراسمی تعداد ۷۸ قطعه زمین به متقاضیان قانون جوانی جمعیت در شهرستان قاینات تخصیص و واگذار شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(خراسان جنوبی) پس از برگزاری یازدهمین جلسه شورای مسکن استان خراسان جنوبی در محل فرمانداری شهرستان قاینات ، طی مراسمی با حضور عباس زاده معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری ، مودی سرپرست اداره کل راه و شهرسازی خراسان جنوبی ، فرماندار شهرستان قاینات،اعضاء شورای مسکن استان و تعدادی از متقاضیان ، تعداد ۷۸ قطعه زمین به متقاضیان قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت (فرزند سوم و بیشتر)در شهرستان قاینات تخصیص و واگذار شد.

میرمحمد مودی سرپرست اداره کل راه و شهرسازی خراسان جنوبی توضیح داد: در راستای اجرایی شدن قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت (فرزند سوم و بیشتر) و تاکید دولت محترم و دستور مقام عالی وزارت راه و شهرسازی این اداره کل برنامه ریزی های لازم را جهت ساماندهی، قرعه کشی و مراحل تخصیص و واگذاری زمین به واجدین شرایط را بعمل آورده و تاکنون بالغ بر هزار و ۶۰۰ قطعه زمین به متقاضیان در سطح استان تخصیص و واگذار شده است.

وی ادامه داد: درشهرستان قاینات نیز تاکنون ۸۲۵ نفر در طرح قانون جوانی جمعیت ثبت نام نموده اند که از این تعداد ۱۱۱ نفر تایید نهایی شده اند.

مودی افزود: در مراسم امروز تعداد ۷۸ واحدبه متقاضیان واجد شرایط تخصیص و واگذار شد که واگذاری زمین به باقی مانده واجدین شرایط در دستور کار این اداره کل قرار دارد.