شناسهٔ خبر: 139070 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در خراسان رضوی برگزار می شود؛

اولین کنگره بزرگداشت ۲۰۵۵ خانواده معظم شهدا، جانبازان و رزمندگان ادارات و سازمان های تابعه وزارت راه و شهرسازی

اداره کل راه و شهرسازی خراسان رضوی با حضور مشاور مقام عالی وزارت راه و شهرسازی، خانواده شهیدان، جانبازان و رزمندگان خانواده بزرگ راه‌ و شهرسازی و جمعی از مقامات استانی اولین کنگره بزرگداشت ۲۰۵۵ خانواده معظم شهدا، جانبازان و رزمندگان ادارات و سازمان های تابعه وزارت راه و شهرسازی استان خراسان رضوی برگزار می شود.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (خراسان رضوی)، وحید داعی مدیر کل راه و شهرسازی استان با اشاره به جایگاه والای ایثارگران و شهدا در جامعه ایران گفت: اقتدار امروز ایران اسلامی در جهان مرهون جانفشانی شهدا است و این فداکاری تا ابد ماندگار خواهد ماند.

رئیس شورای هماهنگی راه و شهرسازی استان در ادامه افزود: مفتخریم میزبان اولین کنگره بزرگداشت ۲۰۵۵ خانواده معظم شهدا، جانبازان و رزمندگان ادارات و سازمان های تابعه وزارت راه و شهرسازی استان خراسان رضوی با حضور مردانیان مشاور مقام عالی وزارت راه و شهرسازی در امور ایثارگران، خانواده معظم شهدا، جانبازان و رزمندگان و جمعی دیگر از مقامات استانی باشیم.

داعی خاطر نشان کرد: این کنگره در روز دوشنبه ۲۶ تیر راس ساعت ۹ صبح در محل تالار نور واقع در خیابان آبکوه (آبکوه ۲ و ۴) برگزار می شود.

وی در آخر از آحاد مردم متدین و شریف استان جهت حضور در این مراسم معنوی و عزت آفرین دعوت کرد.