شناسهٔ خبر: 139090 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای هرمزگان خبر داد؛

مسدود شدن راه‌ها و آب‌نماهای محور سردشت و شه بابک براثر بارندگی

مسدود شدن راه‌ها و آب‌نماهای محور سردشت و شه بابک براثر بارندگی رئیس راهداری شهرستان بشاگرد از تخریب راه تعدادی از روستاهایی بشاگرد و مسدود شدن راه‌ها و آب‌نماهای محور سردشت و شه بابک براثر بارندگی روز جمعه خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، امین اله باسره، رئیس راهداری شهرستان بشاگرد با اشاره به بارندگی روز جمعه گفت: براثر این بارندگی، راه تعدادی از روستاها تخریب شده و نیاز فوری به تسطیح و رفع انسداد دارد.

امین اله باسره تصریح کرد: در ادامه بارندگی‌ها و طغیان رودخانه‌ها آبنمای پاهتک در محور سردشت به قلعه گنج و آبنمای دهندر شه بابک پرآب و ساعتی نیز مسدود شدند که بلافاصله توسط عوامل راهداری این مسیرها مسدود و از عبور و مرور جلوگیری شد.

وی تاکید کرد: از عصر جمعه تلاش برای مرمت راه‌های تخریب شده از سوی راهداران آغاز شده و در کمترین زمان ممکن سعی می‌کنیم مرمت این محورها را انجام دهیم.

وی از اعلام آمادگی کامل همه دستگاه‌های خدمات‌رسان در بارندگی‌های چند روز آینده خبر داد و عنوان داشت: با توجه به پیش‌بینی‌های آینده در زمینه بارش‌های شدید، همه دستگاه‌ها آمادگی کامل در خصوص تجهیزات و ایمن‌سازی محورها را دارند.