شناسهٔ خبر: 139104 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

سرپرست اداره‌کل راه و شهرسازی استان:

زمین ساخت ۲ هزار واحد مسکونی طرح جوانی جمعیت در کرمانشاه تأمین شد

تامین زمین برای اجرای طرح جوانی جمعیت سرپرست اداره کل راه و شهرسازی استان کرمانشاه از تأمین زمین برای ساخت بیش از ۲ هزار واحد در قالب طرح جوانی جمعیت تأمین خبر داد.

به‌گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(کرمانشاه)، رامین الماسی سرپرست اداره‌کل راه و شهرسازی استان کرمانشاه امروز در مراسم تکریم و معارفه سرپرست اداره‌کل راه و شهرسازی استان که با حضور استاندار کرمانشاه و مدیران استان برگزار شد از تأمین زمین برای برای ساخت مسکن در راستای طرح حمایت از خانواده و جوانی جمعیت به عنوان اولین خدمت خود در این منصب خبر داد.

وی با بیان اینکه تاکنون در استان در بحث تأمین زمین طرح جوانی جمعیت برای خانواده دارای فرزند سوم از سال ۱۴۰۰ به بعد در راستای واگذاری یک‌قطعه زمین اقدامی نشده است، ادامه داد: در راستای شناسایی، طراحی، تصمیم‌گیری، نقطه‌یابی و اجرای عملیات؛ برنامه‌ریزی‌ها و هماهنگی‌های لازم صورت گرفته است.

سرپرست اداره‌کل راه و شهرسازی استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: زمینی واقع در بلوردی کنار بیستون برای ساخت بیش از ۲ هزار واحد در قالب طرح جوانی جمعیت تأمین شده که جلسه کارشناسی و کارگروه آن برگزار و در شورای برنامه‌ریزی نیز مطرح شده است.

وی افزود: استان کرمانشاه قابلیت و ظرفیت بسیاری دارد که نیازمند روحیه جهادی و کار انقلابی بر مبنای قانون است.

مدیران در مسیر آرمان‌های شهدا خدمت کنند

همچنین در ادامه این مراسم محمد طیب صحرایی استاندار کرمانشاه امروز در آیین تکریم و معارفه سرپرست اداره‌کل راه و شهرسازی استان کرمانشاه که با حضور مدیران استانی برگزار شد، اظهار کرد: هر کسی که در این آب و خاک در منصبی بر صندلی می‌نشیند بداند که این صندلی حاصل خون شهدا بوده و باید در طول مسوولیت در مسیر آرمان‌های شهدا خدمت کنند.

استاندار کرمانشاه ضمن اشاره به مسایل و مشکلات موجود در استان و در عین‌حال به ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های خوب آن، گفت: ظرفیت خوبی برای استان برای کار کردن داریم باید قدر آن‌ها را بدانیم و با تمام توان برای خدمت به مردم استفاده کنیم.

وی با اشاره به نقش مهم اداره‌کل راه و شهرسازی استان در راستای خدمت به مردم، تصریح کرد: هر کسی روی صندلی خدمت می‌نشیند؛ بداند امانت است و روزی باید از روی صندلی بلند شود و آن را با کارنامه‌ای درخشان به شخص دیگری تحویل دهد.

استاندار کرمانشاه در پایان با تشکر از خدمات مهرداد آهکی مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمانشاه برای رامین الماسی سرپرست جدید این اداره آرزوی موفقیت کرد.