شناسهٔ خبر: 139110 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

رییس اداره راه و شهرسازی شهرستان بوئین زهرا تاکید کرد؛

نظارت بر فعالیت مشاورین املاک

اداره کل راه و شهرسازی استان قزوین رییس اداره راه و شهرسازی شهرستان بوئین زهرا گفت: اجاره‌بهاء تبدیل به یکی از دغدغه های اساسی و چالش‌های جدی مردم شده و ضروری است تا یک هماهنگی ویژه بین دستگاه‌های متولی امر نظارت در این حوزه صورت بگیرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی( استان قزوین)،جواد شویان رییس اداره راه و شهرسازی شهرستان بویین زهرا در جلسه ساماندهی مشاورین املاک شهرستان بوئین زهرا گفت: طبق تصویب‌نامه و دستورالعمل ابلاغی دولت، به وزارت راه و شهرسازی تکلیف شده است تا به موضوع اجاره‌بهاء به صورت جدی ورود کرده و دستگاه‌های متولی امر را جهت بازدید و تشکیل تیم نظارت بر کار مشاورین املاک هماهنگ و اقدام کند.

وی در این خصوص بیان داشت: با عنایت به بُعد تخصصی بازار مسکن، مجموعه راه و شهرسازی در تلاش است تا با نگاهی جامع و فنی، اندک متخلفین این حوزه را شناسایی و با کمک دستگاه‌های نظارتی برخورد لازم با این افراد صورت گیرد تا از التهاب صنعت مسکن در سطح شهرستان جلوگیری شود.

شویان درخصوص جزئیات تصویب‌نامه دولت گفت: طبق دستورالعمل ابلاغی مقرر شده است تا گشت‌های ویژه‌ای اجرای صحیح و کامل مصوبات را دنبال کرده و با کمک مشاورین املاک سطح شهرستان، اجاره‌نامه ها بصورت خودکار تا ۲۰ درصد تمدید شود و از طرف دیگر دغدغه‌های مالکین درخصوص عدم تخلیه مستاجرین، به نحو مقتضی پاسخ داده شود.