شناسهٔ خبر: 139123 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

سرپرست اداره نظام مهندسی و مقررات ملی و کنترل ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان قزوین:

استان قزوین جزو ۷ استان برتر در سامانه سپامک قرار گرفت

اداره کل راه و شهرسازی قزوین سرپرست اداره نظام مهندسی و مقررات ملی و کنترل ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان قزوین گفت: در سامانه سپامک استان قزوین جزو ۷ استان برتر نسبت به سایر استان ها در دسته بندی با عملکرد قابل قبول قرارگرفته است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی( استان قزوین)، مهدی کریم سرپرست اداره نظام مهندسی و مقررات ملی و کنترل ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان قزوین در این باره گفت: استان قزوین در آخرین گزارش اعلامی از سوی مدیریت سامانه جامع و یکپارچه پروانه اشتغال به کار اشخاص حقیقی و حقوقی وزارت راه وشهرسازی(سامانه سپامک) پیرامون رده بندی عملکرد استان ها جز ۷ استان برتر قرارگرفت.

این مقام مسئول از صدور تعداد۱۳۷۰ پروانه اشتغال به کار برای اشخاص حقیقی مهندسان ، کاردان ها ومعماران تجربی و تعداد ۱۶۷ پروانه اشتغال به کار اشخاص حقوقی از طریق سامانه سپامک وزارت راه وشهرسازی در استان خبر داد.

کریم افزود: پیش از این زمان زیادی صرف تشکیل پرونده و صدور پروانه اشتغال به کار متقاضیان می شدکه باتوجه به سیاست های کلی دولت مبنی بر تسهیل و تسریع صدور مجوزهای کسب وکار، راه اندازی سامانه سپامک و فراهم شدن امکان ثبت درخواست متقاضیان به صورت الکترونیکی سبب تسریع فرآیند صدور پروانه و سهولت کار متقاضیان امر شده است.

سرپرست اداره نظام مهندسی و مقررات ملی و کنترل ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان قزوین خاطرنشان کرد: درحال حاضر با تلاش همکاران این اداره کل و سازمان نظام مهندسی ساختمان استان میانگین پاسخگویی کارشناسان استان به درخواست های متقاضیان در سامانه سپامک ۲ روز است.