شناسهٔ خبر: 139124 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

با تأکید بر حمایت از شرکت های دانش بنیان و رشد و بهینه سازی تولید صورت گرفت؛

برگزاری نشست تخصصی راه و شهرسازی استان فارس با شرکت های دانش بنیان

نشست تخصصی راه و شهرسازی با شرکتهای دانش بنیان نشست تخصصی مجموعه راه و شهرسازی فارس با شرکت های دانش بنیان در حاشیه دومین دوره جشنواره نوآوری و فنآوری شیراز، با هدف تعامل بیشتر با جامعه علمی و با رویکرد به بهینه سازی، بومی سازی و توسعه استان به میزبانی پارک و علم و فن آوری برگزار شد.

به گزارش اداره ارتباطات و اطلاع رسانی راه و شهرسازی فارس، محمد شکیبامنش مدیرمرکز رشد و نوآوری راه، مسکن و شهرسازی ضمن اشاره به نقش شرکت های دانش بنیان در توسعه، بهنه سازی و صرفه جویی انرژی و منابع گفت: شرکت های دانش بنیان در فارس ظرفیت بالایی دارد و با تعامل بیشتر این حوزه با بخش های اجرایی شاهد اتفاقات مثبتی در آینده نزدیک خواهیم بود.

وی تأکید کرد: موانع و مشکلات شرکت های دانش بنیان برای فعالیت در بخش های اجرایی ، شهرسازی و توسعه استان که غالباً دغدغه های مالی و روندهای پیچیده اداری می باشد که با راه اندازی مرکز رشد و نوآوری راه، مسکن و شهرسازی با تشکیل جلسات با حضور مدیرکل و معاونین این اداره کل موانع و مشکلات  در چهارچوب های قانونی رفع گردد تا بزودی شاهد نقش آفرینی شرکت های دانش بنیان در پر.ژه های حمل و نقل ، مسکن و شهرسازی باشیم.

شکیبامنش تأکید کرد: این نشست ها با رویکرد حمایت از شرکت های دانش بنیان پیوسته برگزار و ضمن تعامل دانشگاه و صنعت شاهد رشد تولید و توسعه اقتصادی استان باشیم.