شناسهٔ خبر: 139149 - سرویس جاده‌ای
نسخه قابل چاپ

ارایه خدمات آنلاین بیش از یکهزار شعبه و واحد آزمایشگاهی شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک

آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک استان تهران مدیر دفتر فاوا شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک گفت: این دفتر موفق شد با افزایش ظرفیت‌های ارتباطی و اینترنتی، ارائه خدمات آنلاین بیش از یک هزار شعبه و واحد آزمایشگاهی مستقر و غیر مستقر در پروژه‎های عمرانی سراسر کشور را تسهیل کند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک، روح‌الله برزی مدیر دفتر فاوا شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک گفت: شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک یک شرکت دانش‌بنیان و یکی از اضلاع فناوری در وزارت راه و شهرسازی است. از این رو دفتر فاوا با مجهز شدن به آخرین فناوری های ‌های ارتباطی و اینترنتی سهم به سزایی در گسترش زیر ساخت‌های ارتباطی در بیش از یک هزار شعبه و واحد محلی مستقر در پروژه‌های عمرانی و ۳۲ نقطه ادارات کل تابعه در سراسر کشور دارد و موفق شده است  رتبه دوم ارزیابی عملکرد جشنواره شهید رجایی سال قبل ، در شاخص توسه دولت الکترونیک را در بین سازمان‌ها و شرکت‌های وزارت راه و شهرسازی بدست آورد.

برزی اضافه کرد: این دفتر همچنین طی سال گذشته اقدام به راه اندازی پرتال اطلاع رسانی برای ستاد و ۱۳۲ اداره و اداره کل منطبق بر استانداردهای افراد کم توان کند.

وی همچنین گفت: شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک از نخستین شرکت‌های و سازمانهای تابعه وزارت راه و شهرسازی بود که با اتصال به پنجره ملی  خدمات دولت هوشمند و معرفی و بهره برداری از سامانه آزمایشگاه من ، سهولت دریافت خدمات توسط مراجعان و ذینفعان را مدنظر قرارداده است .

برزی با اشاره به لزوم افزایش ساختار امنیتی شبکه داده‌ای در مرکز و توابع گفت: خوشبختانه در اینخصوص اقدامات خوبی صورت گرفته است و این شرکت دارای سامانه‌های متمرکز و یکپارچه  ایمن برای خدمت رسانی به همکاران و مردم در سراسر کشور است.

مدیر دفتر فاوا شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک به دیگر اقدامات این دفتر اشاره کرد و گفت: ایجاد بانک اطلاعاتی در حوزه  عملیات حفاری کشور، برگزاری رزمایش سایبری برای حفظ آمادگی در برابر تهدیدات، تهیه بانک اطلاعات بیش از ۷۰۰ میلیون تصویر از وضعیت راه‌های کشور، ثبت نتایج بیش از دو میلیون آزمایش کنترل کیفی در سامانه‌ یکپارچه آزمایشگاهی، امکان پایش آنلاین کیفیت پروژه‌های عمرانی به صورت متمرکز و از راه دور و ایجاد زیر ساخت الکترونیکی برای بهره‌برداری از تولیدات پژوهشی، آموزشی به کمک اداره کل  آموزش شرکت از جمله اقدامات این دفتر است.