شناسهٔ خبر: 139178 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

 معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان خبر داد؛

کاهش محسوس مصرف انرژی در راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی

باقرزاده معاون توسعه آذربایجان غربی  معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان آذربایجان غربی از کاهش محسوس مصرف انرژی در این اداره کل نسبت به مدت مشابه سال گذشته خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (آذربایجان غربی)، حسین باقرزاده معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان آذربایجان غربی گفت: مطابق با قوانین و مقررات یکی از وظایف دستگاههای اجرایی تلاش در جهت کاهش مصرف انرژی در ساختمانها و محیط های اداری است. 

وی افزود: برای اجرای استانداردها و معیارهای دائمی صرفه جویی در انرژی، تعیین و کنترل دقیق مصرف انرژی در ساختمان ها، امری حیاتی است. 

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان آذربایجان غربی اظهار داشت: در این اداره کل برنامه ریزی و اقدامات لازم برای کاهش مصرف انرژی به عمل آمده است بنحوی که مطابق با آمارهای اخذ شده امسال نسبت به بازه زمانی مشابه سال قبل شاهد کاهش در مصرف انرژی این اداره‌کل بودیم.

وی عنوان کرد: خاموش نمودن سیستم‌های سرمایشی یک ساعت قبل از پایان ساعت کاری، کاهش روشنایی‌ها در اتاق‌های دارای نور طبیعی، استفاده از لامپ‌های کم مصرف، نصب سایه بان بر روی کولرهای از جمله اقدامات بعمل آمده در راستای کاهش مصرف برق بوده است.