شناسهٔ خبر: 139185 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

خرید ۸ دستگاه لودر جهت نوسازی ماشین آلات راهداری استان خراسان رضوی

خرید هشت دستگاه لودر در استان خراسان رضوی مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان رضوی از تحویل اولین دستگاه‌ها برای نوسازی ناوگان ماشین آلات راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان رضوی خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از خراسان‌رضوی، جعفر شهامت مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان رضوی اظهار کرد: در راستای قراردادهای منعقده جهت خرید ۸ دستگاه لودر و یکدستگاه بیل مکانیکی به ارزشی بالغ بر ۴۵۰ میلیارد ریال، اولین دستگاه‌های خریداری شده شامل یکدستگاه لودر و بیل مکانیکی در چارچوب پروژه نوسازی ناوگان ماشین آلات با موفقیت تحویل شد.                                                                                                                                                                                                           

وی افزود: جهت رسیدن به وضعیت پایدار نیاز فوری به تهیه یکصد دستگاه ماشین آلات راهداری جدید داریم تا در شرایط مختلف خدمات رسانی مناسب تری به زائرین و هم استانی های عزیز در طول راهها داشته باشیم که ده درصد آن طی ۲ ماه آتی محقق می شود.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان رضوی بیان کرد: دستگاهها با استفاده از توان شرکتهای داخلی  تهیه شده‌اند و اطمینان داریم که در ارتقاء کیفیت خدمات ارائه شده توسط ناوگان ماشین آلات نقش مهمی خواهند داشت.

شهامت همچنین به تلاش‌ها و همکاری‌های صورت گرفته در تهیه و تحویل این دستگاه‌ها تقدیر و تشکر نمود و تاکید کرد: پروژه نوسازی ناوگان ماشین آلات اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان رضوی به منظور بهبود شرایط و ارتقاء کیفیت خدمات ارائه شده و کاهش سنی ناوگان از ۳۰ سال به زیر ۲۰ سال در گام اول و با مشارکت منابع استانی و ملی در حال اجرا است.

وی در پایان افزود: پس از تحویل اولین دستگاه‌ها، طبق برنامه‌ریزی انجام شده، تحویل دستگاه‌های دیگر نیز طی ۲ ماه آینده در دستور کار قرار دارد و در صورت تامین اعتبار ، آمادگی برای واردات ماشین آلات با کیفیت زیر ۵ سال را در استان داریم.