شناسهٔ خبر: 139199 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در اولین روزِ کاری پس از معارفه انجام شد:

دیدار سرپرست اداره‌کل راه و شهرسازی استان کرمانشاه با نماینده ولی فقیه و امام جمعه شهرستان

دیدار با نماینده ولی فقیه سرپرست اداره‌کل راه و شهرسازی استان کرمانشاه در اولین روز کاری بعد از معارفه، با حضور در بیت نماینده ولی فقیه و امام جمعه کرمانشاه، ضمن ارائه گزارش از عملکرد دستگاه ،به برنامه‌ها و اهداف پیش رو این اداره کل اشاره کرد.

به‌گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(کرمانشاه)، رامین الماسی سرپرست اداره‌کل راه و شهرسازی استان کرمانشاه در دیدار با نماینده ولی فقیه و امام جمعه کرمانشاه به موضوع نظارت بر عملکرد مشاورین املاک استان به منظور کنترل باز خرید و فروش و اجاره مسکن اشاره کرد و گفت: در این ایام اولویت دستورات دولت و پیگیری های مقام عالی وزارت، رسیدگی به همین موضوع است که پیرو آن هفته گذشته ضمن بازرسی از ۲۰۲ مشاور املاک، تعدادی پلمب و جریمه نقدی شدند.

الماسی خاطرنشان کرد: تمام نیروهای این اداره ‌کل بنا به دستورات مصوب از سوی وزارت راه و شهرسازی در راستای تحقق طرح نهضت ملی مسکن بسیج شده‌اند و امیدواریم با روحیه جهادی بتوانیم مشکل بزرگ تامین مسکن را در استان مرتفع کنیم.

آیت‌الله علما نماینده ولی فقیه و امام جمعه کرمانشاه نیز گفت: خدمت به مردم بالاترین نعمت و سعادت برای مدیران است و پیگیری مشکلات مردم بهترین دعای خیر برای ایشان را به‌همراه دارد.

امام جمعه کرمانشاه گفت: طبق فرمایش مقام معظم رهبری، پیگیری مشکلات مردم تا حصول نتیجه در اولویت برنامه مدیران باشد.