شناسهٔ خبر: 139217 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

رییس مرکز مدیریت راهها اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان رضوی خبر داد؛

رونمایی از سایت و نرم افزار جدید مرکز مدیریت راههای کشور (۱۴۱) با قابلیت مسیریابی سفرهای جاده‌ای از مبدا تا مقصد

اپ جدید 141 رییس مرکز مدیریت راهها از باز طراحی و بهره ‌برداری از سایت و نرم افزار کاربردی جدید مرکز مدیریت راههای کشور (۱۴۱) با قابلیت مسیریابی سفرهای جاده‌ای از مبداء تا مقصد خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از خراسان‌رضوی، یوسف بنی اسدی رییس مرکز مدیریت راههای استان خراسان‌رضوی اظهار کرد: با توجه به تمایل روز افزون درگاه‌های اینترنتی و نیاز به استفاده از قالب های جذاب، استاندارد و بروز و همچنین با بررسی و تحلیل مشکلات و نواقص فعلی ، سایت و اپ جدید ۱۴۱ مورد بازنگری و طراحی مجدد قرارگرفته است.

وی در خصوص اقدامات صورت گرفته بیان داشت: ارتقاء و بهبود سایت از لحاظ شکل و چیدمان ظاهری ، طراحی نقشه مترویی راه های کشور، نمایش تصاویر جاده ای در یک قاب، اصلاح ساختار اخبار و بهبود عملکرد اطلاع رسانی براساس نیاز کاربر ، باز طراحی نقشه راه های کشور و بهبود امکانات و ابزارهای مورد نیاز آن، قابلیت ثبت نام کاربر در راستای پیگیری شکایات و سایر خدمات درخواستی از قابلیت‌های جدید این سامانه است.

بنی اسدی خاطر نشان کرد: این نرم افزار کاربردی تمام مسیرهای برون‌شهری و درون‌شهری از مبداء و نقطه آغاز تا نقطه پایانی سفر را پوشش می‌دهد.

وی ادامه داد: این اپلیکیشن به عنوان اپلیکیشن تخصصی مسیریاب برون شهری امکان نمایش تصاویر دوربین‌های نظارتی فعال در سراسر راه‌های برون شهری به صورت پشت سر هم از مبدا تا مقصد را داراست.

رییس مرکز مدیریت راهها افزود: امید است با ایجاد سایت و اپ جدید ۱۴۱ مرکز مدیریت راهها توانسته باشیم گامی تاثیر گزار در جهت بهبود ارائه خدمات دانش بنیان مردم پایه و ایجاد رضایت عمومی برداشته باشیم.

وی گفت: سایت و نرم افزار جدید مرکز مدیریت راههای کشور از طریق این لینک قابل مشاهده و دریافت است.