شناسهٔ خبر: 139232 - سرویس وزارتی
نسخه قابل چاپ

معاون وزیر راه و شهرسازی تاکید کرد؛

انضباط مالی، حمایت از سرمایه‌های انسانی و آموزش اولویت معاونان توسعه و مدیریت منابع انسانی باشد

زهره ای معاون وزیر راه و شهرسازی در نشست با معاونان توسعه و مدیریت منابع انسانی ادارات کل راه و شهرسازی بر انضباط مالی، حمایت از سرمایه‌های انسانی و آموزش تاکید کرد و گفت: افزایش امکانات معیشتی، رفاهی و رفع نیازهای کارکنان در برنامه است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی محمدعلی زهره‌ای معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزارت راه و شهرسازی، در نشست تخصصی هم اندیشی معاونان توسعه و مدیریت منابع ادارات کل راه و شهرسازی توضیحاتی را در خصوص برنامه‌های پیش روی معاونت مطرح کرد.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزارت راه و شهرسازی ضمن تاکید بر قدردانی از تمامی همکاران ستاد، شرکت‌ها و سازمان‌های تابعه و همچنین ادارات کل راه و شهرسازی از ایجاد تغییرات بنیادین در این بخش مهم خبر داد.

زهره‌ای گفت: برنامه سفرهای استانی به شکل منظم از همین هفته با سفر به استان قم آغاز خواهد شد.

احکام استخدامی ساماندهی و یکپارچه می‌شود

معاون وزیر راه و شهرسازی نیروهای انسانی شاغل وزارت راه و شهرسازی را سرمایه‌های وزارتخانه برشمرد و توضیح داد: بازنگری وضعیت نیروی انسانی شاغل، ساماندهی احکام و شکل احکام کارگزینی، تخصیص امکانات رفاهی و معیشتی برای تمامی کارکنان جزو برنامه‌های پیش روی معاونت توسعه و مدیریت منابع انسانی است.

تشکیل تعاونی مسکن و خانه‌دار کردن شاغلان در برنامه است‌

این مقام مسئول بر ساماندهی نیروهای انسانی مختلف وزارت راه و شهرسازی تاکید کرد و از برنامه آن معاونت برای خانه‌دار کردن نیروهای شاغل و فاقد مسکن خبر داد.

بهره‌وری مهمترین شاخص تداوم همکاری

زهره‌ای بر رعایت قانون در تمامی ارکان وزارتخانه و ادارات کل راه و شهرسازی تاکید کرد و بهره‌وری را مهمترین شاخص برای تداوم همکاری برشمرد.

معاون وزیر راه و شهرسازی همچنین ساماندهی اموال و خودروها را در مرکز و استان‌ها جزو اولویت‌ها عنوان کرد.

به گفته وی تخصیص وام به تمامی پرسنل در برنامه است.

زهره‌ای از تشکیل تعاونی مسکن راه و شهرسازی خبر داد و تاکید کرد: تخصیص بیمه تکمیلی برای تمامی کارکنان، بهره‌مندی از ظرفیت‌های استان‌های مختلف برای تمامی پرسنل و همکاران در برنامه قرار دارد.

تقویت برنامه‌های فرهنگی به ویژه اربعین و محرم در برنامه است
معاون وزیر راه و شهرسازی در بخش دیگری از سخنان خود از تقویت برنامه‌های فرهنگی به ویژه در ایام محرم و اربعین خبر داد و گفت: کمیته انتصابات در وزارتخانه تشکیل شده است و در این کمیته انتصابات با نظر ۹ نفر و همچنین اخذ نظرات کارگروه‌های منطقه‌ای برای تسهیل در امور پیگیری خواهد شد.

وی بر باز تعریف از ارزیابی‌ها و باز طراحی سازمانی تاکید کرد و گفت: کمیته تشریفات در تهران تشکیل می‌شود. همچنین راه‌اندازی و تشکیل صندوق آتیه در برنامه است.

زهره‌ای آموزش و به روز رسانی مهارت‌ها را از جمله برنامه‌های پیش روی معاونت توسعه و مدیریت منابع انسانی عنوان کرد و بر انضباط مالی، حمایت از ایثارگران و کارنامه محور بودن گزینش نیروهای انسانی تاکید کرد.