شناسهٔ خبر: 139240 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای هرمزگان خبر داد؛

شستشوی تابلوها و علائم جاده ای برای افزایش ایمنی ترددها

شستشوی تابلو و علائم جاده ای برای افزایش ایمنی ترددها رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای حاجی آباد از شستشوی تابلو و علائم جاده ای برای افزایش ایمنی ترددها خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی،محمد راجی زاده رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای حاجی آباد در خصوص شستشوی تابلو و علائم جاده ای بیان کرد: در راستای کمک به رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی توسط رانندگان، در جاده‌های شهرستان حاجی آباد، ۳۰۰ عدد تابلوی انتظامی و اخباری در محورهای شریانی و سایر مسیرهای مواصلاتی شستشو داده شده است.

راجی زاده افزود: محور حاجی آباد-بندرعباس و حاجی آباد-سیرجان و بلعکس که جزو پرترددترین جاده‌های شهرستان حاجی آباد است و علائم نصب شده در این مسیرها، همواره باید قابل دید برای رانندگان عبوری باشد، در اولویت شستشو قرار دارد.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان حاجی آباد با اشاره به اینکه اهم تلاش‌های این حوزه صرف نگهداری و تامین ایمنی عبور و مرور راه‌ها به منظور حفظ و بهره برداری بهینه از سرمایه گذاری‌های انجام شده در این بخش می شود، گفت: با توجه به رویکرد صرفه جویی و نیز استفاده بهینه از علائم عمودی راه ، این اداره کل در طی سال های گذشته تعمیر و بازسازی علائم فرسوده و قابل استفاده را در دستور کار خود قرار داد.