شناسهٔ خبر: 139243 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل خبر داد؛

واگذاری زمین احداث ۶۶۲ واحد در قالب گروه ساخت طرح نهضت ملی مسکن استان اردبیل/ تحویل زمین ۱۴۲واحد مسکونی ویلایی طرح نهضت ملی مسکن در شهرهای گرمی و گیوی

واگذاری زمین احداث ۶۶۲ واحد در قالب گروه ساخت طرح نهضت ملی مسکن استان اردبیل مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل از واگذاری زمین جهت احداث ۶۶۲ واحد یک تا چهار طبقه در قالب گروه ساخت طرح نهضت ملی مسکن استان اردبیل خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از استان اردبیل ، محبوب حیدری مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل در جلسه بررسی آخرین وضعیت پروژه های واگذار شده در قالب گروه ساخت طرح نهضت ملی مسکن استان اردبیل با اعلام این مطلب اظهارکرد: تعداد متقاضیان حائز شرایط ثبت نامی در قالب گروه ساخت طرح نهضت ملی مسکن استان اردبیل ۲ هزار و ۹۹ نفر می باشد که از این تعداد یک هزار و ۶۲۶ نفر تایید نهایی شده است.

وی به ۶۶۲ واحد زمین واگذار شده برای احداث واحدهای یک تا چهار طبقه در ۷ شهر استان اشاره کرد و افزود : واگذاری زمین در شهرهای زیر۵۰۰ هزار نفر جمعیت در صورت تامین زمین جهت احداث واحدهای ویلایی در قالب تک واحدی ویلایی ، ۲ واحدی و چهار واحدی در شهرهای گرمی ، نمین ، گیوی ، کلور ، جعفر آباد ، اصلاندوز و هشتجین در حال انجام می باشد.

دبیرشورای مسکن استان ادامه داد: با تحویل زمین به متقاضیان عملیات اجرایی احداث ۱۱۸واحد مسکونی در قالب گروه ساخت در قالب تک واحدی ویلایی ، ۲ واحدی و چهار واحدی در شهرهای گرمی ، نمین ، گیوی و جعفر آباد شروع شده است.

حیدری افزود: در شهرهای گرمی، کلور، اصلاندوز و هشتجین تحویل زمین به متقاضیان جهت احداث ۳۵۶ واحد مسکونی دو واحدی و چهار واحدی در قالب گروه ساخت انجام شده است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل ادامه داد: واگذاری زمین در قالب تک واحدی ویلایی در شهرهای گرمی و گیوی به ۱۴۲ متقاضی طرح نهضت ملی مسکن انجام گرفته و در حال حاضر اتمام عملیات اجرایی احداث ۵ واحد مسکونی در شهرستان گرمی را شاهد هستیم.

رئیس شورای هماهنگی راه و شهرسازی استان اردبیل به اجرای طرح جوانی جمعیت در استان اردبیل اشاره کرد و گفت: در راستای حمایت از خانواده و طرح جوانی جمعیت ، تاکنون یک هزار و ۲۶۵ متقاضی در سامانه وزارت راه و شهرسای نسبت به ثبت نام اقدام که از این تعداد ۶۱۴ نفر با مراجعه به اداره کل راه و شهرسازی استان نسبت به ارائه مدارک و تشکیل پرونده جهت طی مراحل قانونی انجام گرفته و در سطح استان واگذاری زمین به این عزیزان در حال انجام کارهای اداری بوده و بزودی اتفاق خواهد افتاد.

وی تاکید نمود: برای تامین زمین طرح نهضت ملی مسکن استان، تمام همکاران ما شبانه روزی عزم خود را جزم کرده اند تا با استفاده از همه ظرفیت ها ، هم استانی های گرامی که فاقد مسکن بوده و در این طرح حائز شرایط شناخته شده اند بزودی خانه دار شوند.