شناسهٔ خبر: 139402 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

با حضور مدیر کل راه و شهرسازی استان قزوین؛

کارگروه کنترل و تنظیم بازار املاک و مستغلات استان قزوین برگزار شد

کارگروه مستغلات قزوین کارگروه کنترل و تنظیم بازار املاک و مستغلات استان قزوین با حضور مدیر کل راه و شهرسازی استان قزوین و نمایندگان دستگاه‌های اجرایی برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی( استان قزوین)،کارگروه کنترل و تنظیم بازار املاک و مستغلات استان قزوین با حضور سید علی هاشمی مدیر کل راه و شهرسازی استان قزوین و نمایندگان دستگاه‌های اجرایی در اداره کل راه و شهرسازی استان قزوین برگزار شد.

در این جلسه پیرامون تشکیل جلسه کمیته انرژی مورد بحث و گفتگو قرار گرفت. در ادامه این جلسه گزارش عملکرد استان قزوین در کار گروه کنترل و تنظیم بازار املاک و مستغلات پیگیری و گزارش آن ارائه شد و ادامه این جلسه به موضوع عملکرد بازدید مشترک و برنامه ریزی در خصوص حضور موثر گشت های مشترک نحوه برخورد با متخلفین گزارش شد.

این جلسه مقرر شد در خصوص راهکارهای ارائه شده توسط دستگاه‌های خدمات رسان( شرکت آبفا، شرکت گاز و شرکت توزیع برق منطقه‌ای) شهرداری و اداره ثبت اسناد و املاک در مورد شناسایی خانه‌های خالی گزارشی ارائه دهند.

در پایان این جلسه پیرامون اقدامات و فعالیت های صورت گرفته در برخورد با مصادیق تخلفات رایج در مشاورین املاک و استفاده از ظرفیت انبوه سازان جهت عرضه حداکثری املاک به بازار مسکن مورد بحث و نقطه نظرات اعضای مورد بررسی قرار گرفت.