شناسهٔ خبر: 139420 - سرویس مسکن و شهرسازی
نسخه قابل چاپ

معاون وزیر راه و شهرسازی:

احداث ۵ بیمارستان جدید در سال جاری آغاز می شود

بیمارستان ابهر مدیرعامل سازمان مجری ساختمان‌ها و تاسیسات عمومی و دولتی از برنامه احداث ۵ بیمارستان جدید برای امسال خبر داد و گفت: مشاوران بیمارستان‌های  ۳۵۰ تختی بهارستان تهران و تاکستان انتخاب و در مرحله تکمیل مطالعات، انتخاب پیمانکار و شروع عملیات اجرائی است.

علی نبیان معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل سازمان مجری ساختمان‌ها و تاسیسات عمومی و دولتی در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی  در خصوص برنامه امسال سازمان مجری برای آغاز به اخداث بیمارستان ها در کنار تکمیل بیمارستان‌ها، گفت : آغاز احداث ۵ بیمارستان در برنامه سال جاری سازمان مجری قرار دارد.

معاون وزیر راه و شهرسازی بیمارستان‌هایی که در برنامه احداث قرار دارند را شامل بیمارستان ۳۵۰تختی بهارستان تهران، توسعه بیمارستان ۱۰۰ تختی تاکستان، بیمارستان ۲۲۰تختی پرند، بیمارستان ۱۰۰ تختی عسلویه و بیمارستان ۳۰۰ تختی بهارستان اصفهان  عنوان کرد.

مدیرعامل سازمان مجری ساختمان‌ها و تاسیسات عمومی و دولتی افزود:  مشاوران بیمارستان‌های  ۳۵۰ تختی بهارستان تهران و تاکستان انتخاب شدند و در مرحله تکمیل مطالعات، انتخاب پیمانکار و شروع عملیات اجرائی است.

نبیان خاطرنشان کرد: بیمارستان‌های بهارستان اصفهان و پرند از جمله پروژه‌های هستند که  که ۵۰ درصد هزینه ساخت آنها  از منابع عمومی دولت و ۵۰ درصد از محل تهاتر اراضی شهرهای  جدید پرند بهارستان و پرند  تامین خواهد شد.