شناسهٔ خبر: 139424 - سرویس هوایی
نسخه قابل چاپ

مدیر کل فرودگاه‌های استان فارس اعلام کرد؛

پایان عملیات بازگشت حجاج در فرودگاه شیراز

حج شیراز مدیر کل فرودگاه‌های استان فارس گفت:در عملیات بازگشت حجاج، ۳ هزار و ۶۳۷ زائر با انجام ۱۷ پرواز در قالب ۲۶ کاروان از استان های فارس و کهکیلویه و بویراحمد در مدت ۷ روز از جده وارد فرودگاه بین المللی شهید دستغیب شیراز شدند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی فرودگاه فارس عملیات بازگشت زائران بیت الله الحرام، با انجام آخرین پرواز در ساعت ۰۴:۳۹ دوشنبه ۲۶ تیرماه ۱۴۰۲ به پایان رسید. فخر الدین کشاورز مدیرکل فرودگاه‌های استان فارس با اشاره به این مطلب گفت: طی این عملیات ۳ هزار و ۶۳۷ زائر با انجام ۱۷ پرواز در قالب ۲۶ کاروان از استان های فارس و کهکیلویه و بویراحمد در مدت ۷ روز از جده وارد فرودگاه بین المللی شهید دستغیب شیراز شدند.

مدیر کل فرودگاه‌های استان فارس بر ارائه خدمات مطلوب به مسافران تاکید کرد و گفت: اولویت اصلی در فرودگاه تامین امنیت و خدمات رسانی مناسب به زائران است و با آمادگی کامل عملیات پذیرش حجاج بیت الله الحرام را انجام می‌دهیم.

همچنین عملیات بازگشت زائران استان های فارس و کهکیلویه و بویراحمد در قالب ۲۶ کاروان طی روزهای ۱۹ تا ۲۴ تیر ماه با انجام ۱۶ پرواز از جده انجام می‌شود.