شناسهٔ خبر: 139431 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

تامین زیرساخت های مورد نیاز مهم‌ترین موضوع طرح نهضت ملی مسکن

اداره راه و شهرسازی آذربایجان شرقی سرپرست اداره راه و شهرسازی اسکو گفت: مهم ترین نکته در تحقق نهضت ملی مسکن دقت در تامین اراضی مورد نیاز این طرح در محدوده های قابل دسترس به اجتماعات شهری و اهتمام برای تامین زیرساخت های مورد نیاز آن اعم از جاده، برق، آب و گاز و فاضلاب و در نهایت ساخت بناهای مستحکم و استاندارد است تا نواقص طرح «مسکن مهر» تکرار نشود.

 به گزارش پایگاه وزارت راه و شهرسازی (آذربایجان شرقی)، مهدی اعظمی سرپرست اداره راه وشهرسازی اسکو با بیان اینکه نهضت ملی مسکن بعد از مسکن مهر، دومین طرح مهم کشوری در حوزه تامین مسکن شهروندان در سال های اخیر محسوب می شود که به عقیده کارشناسان در صورت اجرای دقیق و درست می تواند بخش مهمی از مشکلات رایج در حوزه مسکن را برطرف کرد.

وی افزود: مهم ترین نکته در تحقق نهضت ملی مسکن، دقت در تامین اراضی مورد نیاز این طرح در محدوده های قابل دسترس به اجتماعات شهری و اهتمام برای تامین زیرساخت های مورد نیاز آن اعم از جاده، برق، آب و گاز و فاضلاب و در نهایت ساخت بناهای مستحکم و استاندارد است تا نواقص طرح «مسکن مهر» تکرار نشود.

. اعظمی اظهار کرد: امید است به لطف خدای منان بتوانیم مشکلات و مسائل مربوط به اراضی طرح نهضت مسکن را رفع و در اختیار متقاضیان قرار دهیم.