شناسهٔ خبر: 139449 - سرویس هواشناسی
نسخه قابل چاپ

۴ ایستگاه اقلیم شناسی جدید در یزد تاسیس می‌شود

ایستگاه هواشناسی مدیرکل هواشناسی یزد گفت: بر اساس برنامه ریزی انجام شده امسال ۴ ایستگاه جدید اقلیم شناسی خودکار در سطح استان تاسیس می شود.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از اداره کل هواشناسی استان یزد، رضا برهانی با اعلام تاسیس ۴ ایستگاه اقلیم شناسی جدید در یزد گفت: همچنین امسال ۲ ایستگاه اقلیم شناسی سنتی به ایستگاه خودکار تبدیل می شود.

وی افزود: خودکار سازی  ۱۵ ایستگاه باران سنجی در نقاط مختلف از دیگر برنامه های اداره کل هواشناسی در سال جاری است.

مدیرکل هواشناسی یزد در بخش دیگری از عملکرد همه بخش های هواشناسی استان ابراز رضایت کرد و ادامه داد: موفقیت های هواشناسی استان نتیجه تلاش، پشتکار، همت و  همدلی تمامی همکاران است.

در ادامه جلسه، معاونت ها و بخش های مختلف ستادی به ارائه گزارشی از فعالیت های حوزه کاری خود پرداختند. همچنین هر یک از روسا و مسئولین شهرستانی به صورت جداگانه به بیان گزارشی از فعالیت های خود، نیازها، مشکلات و... پرداختند.

در انتهای جلسه خلاصه ای از نیازها و مشکلات هر اداره مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت تا برای رفع احتیاجات و موانع موجود گام‌های لازم برداشته شود.

در پایان با اهدای لوح سپاس و هدیه از زحمات آقایان، سید امین طباطبایی، محسن ریحانی و سرکار خانم اعظم حکومتی تقدیر به عمل آمد.