شناسهٔ خبر: 139482 - سرویس وزارتی
نسخه قابل چاپ

در پی سفر وزیر راه و شهرسازی به استان فارس صورت گرفت؛

بازدید وزیر راه و شهرسازی از فرودگاه شیراز/ جذب سرمایه‌گذار در قالب بسته پیشنهادی

وزیر فرودگاه شیراز در جریان حضور وزیر راه شهرسازی در فرودگاه شیراز، مدیر کل فرودگاه‌های استان فارس گزارشی از آخرین تغییرات و پیشرفت پروژه در دست احداث ترمینال بین‌المللی فرودگاه شیراز ارائه داد و وزیر راه و شهرسازی دستور لازم برای رفع موانع و مشکلات حقوقی پروژه و تسریع در عملیات اجرایی و جذب سرمایه‌گذار در قالب بسته پیشنهادی تأکید کرد.

به گزارش خبرنگار  پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی مهرداد بذرپاش وزیر راه و شهرسازی که به منظور بازدید از آزادراه شیراز_اصفهان به استان فارس سفر کرده بود در بدو ورود به فرودگاه شهید دستغیب شیراز در جریان مسائل و موضوعات مرتبط با فرودگاه قرار گرفت.

 فخرالدین کشاورز مدیر کل فرودگاه‌های استان فارس در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی گفت: وزیر راه و شهرسازی از بخش زمینی یا لند ساید فرودگاه شامل ترمینال،سرویس‌های دسترسی و دیگر قسمت‌ها بازدید کرد و در خصوص پتانسیل‌های سرمایه گذاری بحث و تبادل نظر شد.

همچنین با توجه به تأکید استاندار موضوع پروژه نیمه تمام ترمینال پروازهای بین المللی این فرودگاه با وزیر راه و شهرسازی در میان گذاشته شد. 

به گفته کشاورز وزیر راه و شهرسازی  تأکید کرد این موضوع بایستی از طریق جذب سرمایه‌گذار در قالب ارائه یک بسته پیشنهادی جذاب برای سرمایه گذار دنبال شود.

مدیر کل فرودگاه‌های استان فارس تشریح کرد: با توجه به این‌که فرودگاه شیراز از کمبود زیرساخت‌ها رنج می‌برد، دستور پیگیری و اولویت‌بخشی از سوی وزیر راه و شهرسازی صادر شد.

بذرپاش مورد استقبال استاندار فارس و جمعی از مسئولان استانی و مدیر کل فرودگاه‌های استان فارس قرار گرفت و  در جریان حضور او در فرودگاه شیراز مدیر کل فرودگاه‌های استان فارس گزارشی از آخرین تغییرات و پیشرفت پروژه در دست احداث ترمینال بین‌المللی فرودگاه شیراز ارائه داد.

وزیر راه و شهرسازی  در خاتمه توصیه‌های لازم  برای رفع موانع و مشکلات حقوقی پروژه و تسریع در شروع به کار این طرح مهم و زیرساختی را صادر کرد.