شناسهٔ خبر: 139502 - سرویس وزارتی
نسخه قابل چاپ

دیدار حجت الاسلام وین با خانواده فرمانده فقید مرکز مقاومت بسیج

حجت الاسلام وین حجت الاسلام وین فرمانده مرکز مقاومت بسیج وزارت راه و شهرسازی ضمن حضور در منزل، با خانواده حاج علیرضا افشاری فرمانده فقید مرکز مقاومت بسیج دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، حجت الاسلام وین با ذکر یاد و خاطره جانباز سرافراز و ایثارگر مهندس افشاری گفت: الحمدلله یاد و خاطره ایشان همواره به نیکی در اذهان همسنگران و همکاران ایشان به یاد مانده و خدمات ایشان در این سالها هیچ گاه فراموش نخواهد شد.

عصر امروز حجت الاسلام وین فرمانده جدید مرکزمقاومت بسیج وزارت راه و شهرسازی و بنیادمسکن انقلاب اسلامی با حضور در منزل خانواده علیرضا افشاری فرمانده فقید مرکز مقاومت بسیج با خانواده ایشان دیدار کرد.
حجت الاسلام وین با ذکر یاد و خاطره جانباز سرافراز و ایثارگر حاج آقا افشاری گفت، الحمدلله یاد و خاطره ایشان همواره به نیکی در اذهان همسنگران و همکاران ایشان به یاد مانده و خدمات ایشان در این سالها هیچ گاه فراموش نخواهد شد.
وین در پایان  با بیان اینکه راه شهدا، جانبازان و ایثارگران راه عزت، سربلندی، حفظ استقلال کشور و ادامه راه انقلاب اسلامی بوده است، گفت: ما باید ادامه دهنده راه شهیدان و پاسدار خون آنان باشیم.