شناسهٔ خبر: 139527 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

اجرای پروژه محور بیستون _ سنقر و بالعکس در حال اجراست

بازدید از پروژه های راه سنقر سرپرست اداره کل راه و شهرسازی گفت: این پروژه در شهرستان سنقر در دو بخش از سمت سنقر به سمت میان‌راهان و دیگری از سمت بیستون به سمت میان‌راهان در حال اجراست و عملیات اجرایی آن بر اساس برنامه زمانبندی از پیشرفت نسبی و قابل قبولی برخوردار است .

به‌گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(کرمانشاه)، رامین الماسی سرپرست اداره کل راه و شهرسازی استان کرمانشاه گفت: ا پروژه احداث راه در مسیر سنقر به بیستون و بلاعکس مورد بازدید استاندار کرمانشاه در سفر به این شهرستان قرار گرفته و سرعت بخشی به اجرای آن در دستور کار قرار داده شده  و خوشبختانه در پروژه‌ای که از سمت سنقر به سمت میانراهان در حال اجراست، قطعه یک آن از کیلومتر صفر تا تا کیلومتر ۳ به بهره‌برداری رسیده و زیر ترافیک عبوریست و در قطعه دوم از کیلومتر ۳ تا کیلومتر ۱۰ و کیلومتر ۱۸ تا کیلومتر ۲۱ با احتساب رمپ‌ها به طول ۹ کیلومتر خواهد بود که ۲۶ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

سرپرست اداره‌کل راه و شهرسازی از بهره‌بردای ۵ کیلومتر از این مسیر تا پایان مرداد ماه خبر داد و تصریح کرد: کمربندی سنقر و باقیمانده کیلومترهای قطعه ۳ این مسیر از کیلومتر ۱۰  تا کیلومتر ۱۸ به مجموع ۸ کیلومتر مقرر شد تا پایان شهریور ماه به بهره‌برداری برسد.

الماسی افزود: این پروژه از سمت بیستون به سمت سنقر در قطعات ۱۱ به طول ۷ کیلومتر ۲۷ درصد پیشرفت فیزیکی داشته و طبق زمانبندی باید این پروژه تا پایان مرداد ماه آسفالت شود و مابقی آن به طول یک کیلومتر تا پایان شهریور ماه به بهره‌برداری برسد.

سرپرست اداره‌کل راه و شهرسازی از دستور استان استاندار کرمانشاه در راستای تکمیل این پروژه خبر داد و خاطرنشان کرد: جلسات متععدی با مسئولان و اعضای مرتبط با این پروژه برگزار شده و خوشبختانه و روند پیگیری قطعه ۲ به طول ۱۰ کیلومتر در مرحله انجام مناقصه است.

گفتنی است الماسی تمام قطعات این مسیر را در سفری چند ساعته با همکاران حوزه مهندسی ساخت، مالی و پیمانکاران بصورت کارگاهی و میدانی بازدید و تشکیل جلسه داد.