شناسهٔ خبر: 139553 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

اداره نگهداری راه های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان:

۱۸۶ کیلومتر از محور های مواصلاتی آذربایجان غربی لکه گیری و روکش آسفالت شد

CF4ADE43-86D5-404A-9F59-78F5A1EF2A06.jpeg سرپرست اداره نگهداری راه های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی از آسفالت بیش از ۱۸۰ کیلومتر از محور های مواصلاتی استان طی سال جاری خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (آذربایجان غربی)، امیر اصغری سرپرست اداره نگهداری راه های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی گفت: از آغاز سال جاری، بیش از ۱۸۰ کیلومتر از محورهای اصلی، فرعی و روستائی استان لکه گیری و روکش آسفالت شده اند.

وی افزود:بر اساس برآورد های انجام شده ۵۲ فقره پروژه لکه گیری و روکش آسفالت محورهای اصلی، فرعی و روستائی استان در سامانه مناقصات ثبت شده که از این تعداد ۲۱ فقره عقد قرارداد و به مرحله اجرا رسیده که به تفکیک شامل ۱۴۳.۳ کیلومتر راه اصلی، ۲۰.۲کیلومتر راه فرعی و ۲۳ کیلومتر راه های روستائی است.

اصغری خاطر نشان کرد: در راستای استقبال از زوار اربعین حسینی و در راستای پروژه های اربعین، ۱۶.۵کیلومتر از محور ارومیه مهاباد و ۵ کیلومتر از محور پیرانشهر به تمرچین لکه گیری و روکش آسفالت خواهد شد و ۳۰ کیلومتر دیگر نیز تا پایان سال جاری و فصل کاری بهسازی و روکش آسفالت خواهد شد.