شناسهٔ خبر: 139563 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

تکمیل زیرساخت های پایانه مرزی ریمدان در اولویت اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب سیستان و بلوچستان

بازدید مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب سیستان و بلوچستان در حاشیه بازدید از پایانه مرزی ریمدان و طرح‌های عمرانی که در این پایانه برای برگزاری مراسم اربعین حسینی در حال انجام است، بیان کرد: تکمیل زیرساخت های پایانه ریمدان از اولویت‌های این اداره کل برای خدمت رسانی شایسته به زائران حسینی است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از ایرانشهر،شهرام مبارکی در جریان بازدید از پایانه مرزی ریمدان اظهار کرد: با پیگیری‌های مستمر سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای و استانداری سیستان و بلوچستان و همچنین استفاده از تجارب سال‌های پیش در استقبال از زائران اربعین حسینی، مناسب سازی مرز ریمدان برای استقبال از زائران حسینی حال انجام است.
وی افزود: مناسب سازی پایانه مرزی ریمدان برای مقابله با گرمازدگی و رفع مشکل تراکم جمعیت در زمان برگزاری مراسم از جمله طرح‌هایی است که انجام می‌شود.

مبارکی با اشاره به اینکه ارائه خدمات در مرز ریمدان به زائران اربعین حسینی در بهترین حالت باید انجام شود، گفت: هرآنچه در توان داریم برای ارائه خدمات مناسب به زائران اربعین حسینی به کار خواهیم گرفت.

وی با بیان اینکه طرح‌های عمرانی مختلفی در مرز ریمدان برای استقبال هرچه بهتر از زائران اربعین حسینی در حال انجام است، افزود: این طرح‌ها در زمینه راه، ایمنی، نصب علائم، خط کشی، تامین آب،تامین برق، حمل ونقل، ایجاد پارکینگ،احداث نمازخانه و افزایش سایبان و مه پاش هستند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب سیستان و بلوچستان با بیان اینکه قبل از آغاز مراسم اربعین حسینی باید این طرح‌ها به اتمام برسند، اظهارکرد: با توجه به گرمای هوا در مراسم اربعین حسینی امسال ایجاد زیرساخت‌ها و امکانات خنک سازی و تامین آب اشامیدنی و افزایش سایبان در این پایانه مدنظر است.