شناسهٔ خبر: 139595 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

سرپرست اداره کل راه و شهرسازی استان کرمانشاه خبر داد :

تشکیل اولین جلسه شورای هماهنگی راه و شهرسازی استان با محوریت اربعین ۱۴۰۲

تشکیل اولین جلسه شورای هماهنگی راه و شهرسازی استان با محوریت اربعین 1402 سرپرست اداره کل راه و شهرسازی استان کرمانشاه از تشکیل نشست شورای هماهنگی راه و شهرسازی استان با حضور همه اعضا در سالن جلسات این اداره کل با محوریت بررسی موارد مربوط به اربعین سال ۱۴۰۲ خبر داد .

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (کرمانشاه) رامین الماسی ، سرپرست اداره کل راه و شهرسازی استان گفت: کلیه تعهدات وزارت راه و شهرسازی درخصوص اربعین حسینی (ع) سال ۱۴۰۲ با دستگاههای زیرمجموعه وزارت در استان مورد بررسی و پیگیری قرار گرفت.

الماسی در این نشست ضمن تاکید بر برگزاری منظم جلسات این شورا، نظرات مدیران کل در دستگاهها را جویا و تاکید کرد : خدمات رسانی به زوار عتبات عالیات ، مخصوصا در این ایام ، در اولویت برنامه ها قرار داده شود.

وی تصریح کرد: عمده فعالیت ها در حوزه راهداری و حمل و نقل جاده ای انجام می شود ، اما همه ادارات باید هر آنچه در توان دارند را در این ایام عملیاتی کنند.

گفتنی است در این نشست ، مدیر کل بنیاد مسکن ، راهداری و حمل و نقل جاده ای ، هواشناسی و دیگر اعضا گزارشی از عملکرد و برنامه های آتی خود ارائه دادند .

این اولین جلسه شورای هماهنگی وزارت راه و شهرسازی پس از انتصاب الماسی به عنوان سرپرست اداره کل و رئیس این شورا بود که تشکیل شد .