شناسهٔ خبر: 139614 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

طی سه ماهه ابتدایی سال جاری صورت گرفت؛

اجرای ۲۵ کیلومتر خط کشی در سطح محورهای شهرستان بشرویه

خط کشی  خراسان جنوبی.jpg سرپرست اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان بشرویه از اجرای ۲۵ کیلومتر خط کشی در راستای ایمنی محورهای شهرستان طی سه ماهه ابتدای سال جاری خبرداد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی در خراسان جنوبی، نصیرایی، سرپرست  اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان بشرویه در خصوص اهم اقدامات انجام شده را  طی سه ماهه ابتدای سال جاری عملیات روکش آسفالت گرم به طول ۳ کیلومتر و لکه گیری آسفالت در محور های آسفالته حوزه استحفاظی به میزان ۴۸ تن آسفالت سرد اظهارکرد.

وی افزود: طی این مدت عملیات تسطیح و موج تراشی محورهای خاکی روستایی شهرستان به طول ۲۷۰ کیلومتر اجرا شده است.

سرپرست اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان بشرویه از اجرای رادیه و برید پایین دست آبنماهای محور روستایی رقه به ارسک توسط عوامل راهداری خبرداد.

وی اضافه کرد: همچنین توسط عوامل راهداری این اداره نیز در راستای ایمنی محورهای شهرستان ۲۵ کیلومتر خط کشی در محورهای آسفالته اصلی بشرویه ، نصب علائم اطلاعاتی اخباری و انتظامی به تعداد ۹۰ عدد و حفر کانال جهت جلوگیری از ورود شتر به سطح جاده در محور اصلی بشرویه به فردوس به طول ۱۵ کیلومتر انجام شده است.

نصیرایی تصریح کرد: همچنین طی این مدت ادامه عملیات تعریض و بهسازی محور روستایی غنی آباد به نیگنان انجام و عملیات حذف نطقه حادثه خیز محور روستایی کرند آغاز شده است.