شناسهٔ خبر: 139628 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

پیام تسلیت مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان شرقی به مناسبت فرارسیدن ماه محرم

پیام تسلیت مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان شرقی به مناسبت فرارسیدن ماه محرم

پیام تسلیت مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان شرقی طی پیامی فرارسیدن ماه محرم و ایام سوگواری اباعبدالله الحسین(ع) را به همه محبان و عاشقان اهل بیت تسلیت گفت.

به گزارش پایگاه وزارت راه و شهرسازی (آذربایجان شرقی)،امیر بخشی زاده مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان شرقی با صدور پیامی فرا رسیدن ماه محرم ، ماه خون و عاشورا را تسلیت گفت.

در این پیام آمده است:

اَلسَّلامُ عَلَیْکَ یا اَبا عَبْدِ اللهِ وَعَلَی الْاَرْواحِ الَّتی حَلَّتْ بِفِنائِکَ ، عَلَیْکَ مِنّی سَلامُ اللهِ اَبَداً ما بَقیتُ وَبَقِیَ اللَّیْلُ وَ النَّهارُ
"محرّم ماهی است که عدالت در مقابل ظلم و حق در مقابل باطل قیام کرد."  *امام خمینی(ره)*

بخشی زاده افزود: حماسه عاشورا بزرگترین حماسه تاریخ است که بر پایه ایمان استوار به خدا، عدالت و آزادی رقم خورد و آنچنان فراگیر شد که جهانیان به نهضت و قیام امام حسین (ع) سر تعظیم فرود آوردند.

وی اشاره کرد: محرم ماهی است که انسانیت در آن تجلی یافت و امروز بر ماست که فرزندان و دانش آموزان این سرزمین را با درس های عاشورا آشنا کنیم و به آنان کمک کنیم تا مفاهیمی مانند آزادگی، ظلم ستیزی، ایثار، مردانگی، اخلاق و از خودگذشتن را فرا گیرند.

مدیر کل راه و شهرسازی افزود: درک پیام عاشورا حس عزت نفس و ایستادگی را در جوانان و نوجوانان تقویت می کند .

اینجانب فرارسیدن ماه محرم و ایام شهادت سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و یاران با وفایش را به ساحت منجی عالم بشریت امام زمان (عج) و همه مسلمانان جهان مردم شریف استان و کارکنان اداره راه  وشهرسازی آذربایجان شرقی و جامعه هدف تسلیت عرض نموده  و عزت و سربلندی اسلام و مسلمین را از درگاه ایزد منان خواستارم.

برچسب‌ها: