شناسهٔ خبر: 139715 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

اجرای اقدامات ایمنی در محور «زنگارک - سقرجوقک» شهرستان فراهان

فراهان مسئول اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان فراهان از اجرای اقدامات ایمنی شامل خط کشی و نصب انواع تابلوهای ایمنی در محور زنگارک - سقرجوقک خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه وشهرسازی از استان مرکزی، «مهدی فراهانی» سرپرست اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان فراهان با اشاره به اهمیت تأمین ایمنی تردد در محورهای مواصلاتی آن شهرستان خاطرنشان کرد: اصلی‌ترین اولویت در فعالیت‌های راهداری ارتقاء ایمنی در سطح و حاشیه راههاست.

وی افزود: امسال در راستای محرومیت زدایی از مناطق محروم شهرستان فراهان، راه روستایی زنگارک - سقرجوقک با مشارکت اداره راهداری شهرستان فراهان و اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مرکزی به طول دو هزار و ۳۰۰ متر زیرسازی و آسفالت شد تا یکی دیگر از روستاهای شهرستان فراهان بطور کامل از راه آسفالته برخوردار شود.

فراهانی اظهار داشت: این محور در مجموع پنج کیلومتر امتداد دارد که دو هزار و ۷۰۰ متر آن در سنوات گذشته و مابقی آن امسال ساخته شده است.

وی در ادامه اذعان کرد: عملیات نصب انواع تابلوهای ایمنی در محور زنگارک - سقرجوقک همزمان با مراحل ساخت این محور انجام شده بود و اکنون پس از اتمام اجرای آسفالت، خط کشی محور نیز به طول پنج کیلومتر اجرا شد.

سرپرست اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان فراهان یادآور شد: امسال در محور «مجدآباد کهنه - واشقان - قرمزچشمه» نیز بطول هفت کیلومتر روکش آسفالت اجرا شده و خط کشی آن نیز انجام شده است.