شناسهٔ خبر: 139735 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

برگزاری جلسات کمیته برنامه ریزی در ۷ شهرستان استان تهران

ع رئیس اداره برنامه، بودجه، جذب سرمایه و تجهیز منابع اداره کل راه و شهرسازی استان تهران از برگزاری جلسات کمیته برنامه ریزی در شهرستانهای استان تهران با حضور مسئولان عضو کمیته برنامه ریزی دستگاههای اجرایی خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (تهران)؛ علی اصغرستاری رئیس اداره برنامه، بودجه، جذب سرمایه و تجهیز منابع اداره کل راه و شهرسازی استان تهران گفت: تاکنون جلسات کمیته برنامه ریزی با حضور مسئولان شهرستانی و استانی در شهرهای ملارد، شهریار، قدس، شمیرانات، تهران، دماوند و ورامین برگزار شده است.

وی گفت: در این جلسات اعتبارات طرح های ملی، استانی و شهرستانی مصوب شده و در حال پیگیری است.

ستاری ادامه داد: با عنایت به رعایت الزامات و دستورالعمل های اجرایی بودجه و تنظیم موافقتنامه های اعتبارات تملک دارایی و سرمایه ای سال ۱۴۰۲ و همچنین با توجه به برنامه ریزی های بعمل آمده برای تامین اعتبار پروژه های اولویت دار بخش حمل و نقل، عمران شهری و شهرسازی استان تهران اقدامات لازم در این جلسات انجام می شود.

رئیس اداره برنامه و بودجه راه و شهرسازی استان تهران در پایان خاطرنشان کرد: با توجه به نگاه ویژه ای که مسئولان به پروژه های زیربنایی استان در بخش مسکن، راه و حمل و نقل دارند بیشترین تمرکز تامین اعتبار جهت تسریع و تکمیل پروژه ها ی در دست اجرا بوده که مختص پروژه های با پیشرفت فیزیکی بالای هشتاد درصد و همچنین پروژه های زیربنایی مورد نیاز استان است.