شناسهٔ خبر: 139768 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

سرپرست جدید حمل و نقل مسافری راهداری و حمل و نقل جاده ای گرگان منصوب شد

گلستان با ابلاغ حکم مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان و پس از انتقال اداره حمل و نقل مسافر اداره کل به پایانه مسافربری گرگان، سرپرست جدید این اداره با حضور صنوف کارگری و کارفرمایی استان منصوب شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(گلستان)، عادل مصدقی در این مراسم با برشمردن حساسیت و اهمیت حوزه مسافری، هدف از این انتصاب را ارتقای سطح خدمات دهی و رضایت خاطر مردم و تشکل های صنفی و رانندگان مسافری استان بیان کرد.

وی، جابه جایی و تغییر در سطوح مختلف اداری را امری طبیعی و لازم بیان کرد و گفت: تعامل بیش از پیش با صنوف و انجمن ها، توجه و رسیدگی به مسایل رانندگان و تقویت نوسازی ناوگان مسافری و اجرای راهکارهای جدید سرمایه گذاری در این بخش از اولویت های ارتقای این بخش در سایه احترام به یکدیگر و رعایت قوانین و ضوابط اداری خواهد بود.

انجمن ها و صنوف کارگری و کارفرمایی بخش مسافری استان نیز در این مراسم، پاسخگویی، شفافیت، و حمایت رانندگان و شرکت های حمل و نقل را رمز دستیابی به موفقیت های بیشتر دانستند.

سرپرست جدید هم با ارائه گزارشی از سیمای حمل و نقل مسافری استان، پاسخگویی مستمر به صنوف و شرکت های بخش و هماهنگی و همدلی مجموعه را با یکدیگر برای ارائه خدمات بهتر از پیش به شرکت ها، رانندگان و مردم در اولویت کارها دانست.

این مراسم با تقدیر از زحمات قربانعلی روحی رباطی ریاست پیشین و اهدای حکم محمد شهری به عنوان سرپرست اداره حمل و نقل مسافر استان به پایان رسید.