شناسهٔ خبر: 139775 - سرویس بنادر و دریانوردی
نسخه قابل چاپ

عضو کمیسیون امور داخلی مجلس مطرح کرد؛

مخالفت آمریکا و انگلیس از ترس الگوگیری کشورهای دنیا از ایران در اجلاس بین‌المللی دریانوردان

ابوالفضل ابوترابی عضو کمیسیون امور داخلی مجلس گفت: آمریکا از مقابله ایران در برابر تحریم‌ها ترسیده و به هر نحوی قصد دارد تا نشست‌های بین‌المللی که ایران در آن شرکت دارد را تحت‌الشعاع قرار دهد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از خبرگزاری برنا ابوالفضل ابوترابی عضو کمیسیون امور داخلی مجلس گفت: آمریکا از مقابله ایران در برابر تحریم ها ترسیده و به هر نحوی قصد دارد تا نشست های بین‌المللی که ایران در آن شرکت دارد را تحت‌الشعاع قرار دهد.

عضو کمیسیون امور داخلی مجلس شورای اسلامی افزود:  درباره ممانعت آمریکا و انگلیس از میزبانی ایران در رویداد موازی روز جهانی دریانوردی اظهار داشت: آمریکا با حضور ایران در نشست های بین المللی و با هر نوع محوریتی مخالف است و سعی دارد با اقدامات آزادی خواهانه و پیشرفت همه ملت ها مقابله کند.

وی افزود: جمهوری اسلامی ایران با حضور در نشست های بین‌المللی و قبول مناصب جهانی همواره تلاش کرده تا مواضع خود را به رخ دنیا کشیده و مبارزه خود را با تحریم های ظالمانه غرب نشان دهد، همچنین ایران می‌تواند برای کشورهای دیگر که تحریم شده‌اند الگو باشد.

ابوترابی ادامه داد: آمریکا از مقابله ایران در برابر تحریم ها ترسیده و به هر نحوی قصد دارد تا نشست های بین‌المللی که ایران در آن شرکت دارد را تحت‌الشعاع قرار دهد.