شناسهٔ خبر: 139791 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در دومین مرحله واگذاری انجام شد؛

تخصیص و واگذاری ۱۱۸ قطعه زمین به متقاضیان قانون جوانی جمعیت در شهرستان فردوس

جوانی جمعیت شهرستان فردوس طی مراسمی و در دومین مرحله ۱۱۸ قطعه زمین به متقاضیان قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت در شهرستان فردوس تخصیص و واگذار شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(خراسان جنوبی) طی مراسمی با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری، سرپرست اداره کل راه و شهرسازی خراسان جنوبی، فرماندار شهرستان فردوس، اعضای شورای مسکن استان و شهرستان و تعدادی از متقاضیان و خانواده های آنان، تعداد۱۱۸ قطعه زمین به متقاضیان قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت(فرزند سوم و بیشتر) در شهرستان فردوس تخصیص و واگذار شد.

میرمحمدمودی سرپرست اداره کل راه و شهرسازی خراسان جنوبی گفت: در مراسمی که امروز و پس از برگزاری سیزدهمین جلسه شورای مسکن استان خراسان جنوبی با محوریت شهرستان فردوس ودر محل فرمانداری این شهرستان برگزار شد در دومین مرحله قرارداد واگذاری قطعات جوانی جمعیت به متقاضیان شهرستان فردوس، تعداد ۱۱۸ قطعه زمین به متقاضیان قانون جوانی جمعیت وخانواده های آنان تحویل شد.

وی تصریح کرد: در طرح جوانی جمعیت در شهرستان فردوس تاکنون ۴۷۴ نفر ثبت نام که درمرحله بررسی و پالایش هستندو تاکنون زمین مورد نیاز ۱۵۱ نفر تامین شده که دراین مرحله و در این مراسم به نمایندگی از ۱۱۸ متقاضی واجد شرایط این طرح قرارداد واگذاری زمین به ۵ خانواده حاضر در مراسم تحویل شد.