شناسهٔ خبر: 139929 - سرویس مسکن و شهرسازی
نسخه قابل چاپ

در دیدار معاون وزیر راه و شهرسازی با نمایندگان و استانداران انجام شد؛

بررسی مشکلات حوزه زمین استان‌های بوشهر و همدان

مالکی مدیر عامل سازمان ملی زمین و مسکن طی دیدار با نماینده مردم بوشهر و استاندار همدان به بررسی مشکلات مربوط به حوزه زمین و مسکن این استان‎‌ها پرداخت.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، ارسلان مالکی مدیر عامل سازمان ملی زمین و مسکن با عبدالکریم جمیری نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم و علیرضا قاسمی‌فرزاد استاندار همدان دیدار کرد و درباره مشکلات حوزه زمین و مسکن این مناطق به گفت‌وگو پرداخت.

معاون وزیر راه و شهرسازی تا کنون برای بررسی مسائل و مشکلات حوزه مسکن استان‌ها به ویژه در خصوص تامین زمین در طرح نهضت ملی مسکن دیدارهای متعددی با نمایندگان استان‌ها در مجلس شورای اسلامی و استانداران برگزار کرده است.

مالکی تا کنون با استاندار چهارمحال و بختیاری، استاندار خراسان جنوبی، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان و معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری مازندران دیدار و گفت‌وگو کرده است.

وی همچنین با نماینده مردم رامشیر و رامهرمز، نماینده مردم جهرم، نماینده مردم دشتی و تنگستان، نماینده مردم اهواز و بادی، نماینده مردم لنجان، نماینده مردم بروجن، نماینده مردم ملایر، نماینده مردم مهاباد، نماینده مردم دلفان و سلسله، نماینده مردم بهبهان، نماینده مردم آستارا، نماینده مردم مبارکه و نماینده مردم تفت و میبد دیدار کرد و مشکلات مسکن و زمین اسن مناطق را مورد بررسی قرار داد.