شناسهٔ خبر: 139935 - سرویس جاده‌ای
نسخه قابل چاپ

رئیس مرکز توسعه آموزش، مطالعات و نوآوری سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای:

کتابخانه تخصصی دیجیتال سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای راه‌اندازی شد

حمزه ذاکری رئیس مرکز توسعه آموزش، مطالعات و نوآوری سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گفت: با راه‌اندازی کتابخانه تخصصی دیجیتال سازمان راهداری وحمل‌ونقل جاده‌ای، دسترسی عموم پژوهشگران، دانشجویان و محققان به این کتابخانه از طریق پایگاه اطلاع‌رسانی این سازمان فراهم شده است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، حمزه ذاکری رئیس مرکز توسعه آموزش، مطالعات و نوآوری سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای از راه‌اندازی کتابخانه تخصصی دیجیتال سازمان و امکان دسترسی عموم به این کتابخانه خبر داد و گفت:  کتابخانه تخصصی دیجیتال سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای با بیش از ۳۶ هزار عنوان منبع ارزشمند شامل اسناد، پایان نامه و کتب فارسی و لاتین تخصصی حوزه حمل و نقل و راهداری و منابع عمومی، به کارشناسان، متخصصان و دانشجویان خدمات ارائه می‌دهد.

رئیس مرکز توسعه آموزش، مطالعات و نوآوری سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای افزود: ۱۰ هزار جلد منبع تخصصی دیجیتال فارسی، ۳۵۰۰ عنوان منبع تخصصی دیجیتال لاتین و ۱۸ هزار جلد کتاب عمومی، ۲۵۰۰ جلد سند و مدرک لاتین، ۲۰۰۰ جلد سند فارسی و ۲۳۲ پایان‌نامه مورد تائید سازمان در کتابخانه دیجیتال بارگذاری و در دسترس است.

رئیس مرکز توسعه آموزش مطالعه و نوآوری گفت: کتاب‌های تخصصی حوزه راهداری، ترانزیت، حمل و نقل، جی‌آی‌اس و همچنین کتب عمومی با موضوع ادبیات، روانشناسی، مدیریت، ادیان، فلسفه و ... از جمله منابع این کتابخانه دیجیتال هستند.

ذاکری افزود: مطالعه منابع کتابخانه دیجیتال سازمان از جمله منابع فارسی و لاتین اعم از کتاب، نشریات، اسناد و مدارک، پایان‌نامه‌های تخصصی حوزه حمل و نقل و راهداری، از پایگاه اطلاع رسانی سازمان راهداری حمل و نقل جاده ای به نشانی www rmto.ir بخش خدمات، زیر بخش کتابخانه دیجیتال و یا آدرس Elib.rmto.ir برای همکاران و عموم علاقمندان، کارشناسان، دانشجویان فراهم شده است.

به گزارش سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای، آرشیو ۵۰ عنوان نشریه فارسی و ۵۲ عنوان نشریه لاتین نیز در کتابخانه دیجیتال در دسترس است. همچنین همکاران می‌توانند تازه های نشریات فارسی و لاتین را از پرتال ویژه همکاران، بخش اطلاع‌رسانی زیربخش تازه‌های کتابخانه، مطالعه کنند.