شناسهٔ خبر: 139942 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

نصب سامانه های حمل و نقل هوشمند جاده ای جدید در محورهای منتهی به مرزهای خوزستان

دوربین معاون فنی و راه های روستایی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان از نصب سامانه های حمل و نقل هوشمند جدید در محورهای منتهی به مرزهای استان خبر داد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان، لاله صاحبی بزار معاون فنی و راه های روستایی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان اظهار کرد: به منظور افزایش پوشش تصویری محورهای شریانی استان به ویژه راه های منتهی به دو مرز شلمچه و چذابه، ۴سامانه نظارت تصویری و ۸سامانه تردد شمار و ۶۰ سامانه ثبت تخلفات سرعت با رویکرد محورهای متاثر از تردد زوار در اربعین حسینی نصب می شود.

وی اعتبار هزینه شده برای نصب این دوربین ها را ۶۵۰میلیارد ریال برشمرد و افزود: استان خوزستان از ۵۶ دوربین نظارت تصویری در طول محورهای خود برخوردار است که از این تعداد ۱۱ دوربین در محورهای منتهی به مرز چذابه و ۱۴ دوربین در محورهای منتهی به مرز شلمچه نصب شده اند.

معاون فنی و راه های روستایی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان گفت: با نصب دوربین های جدید، تعداد سامانه های نظارت تصویری استان به ۶۰ دستگاه ، سامانه های ثبت تخلفات سرعت به ۱۶۳ سامانه و سامانه های تردد شمار نیز به ۱۳۶ دستگاه می رسد.