شناسهٔ خبر: 139982 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

برگزاری کارگاه آموزشی - کاربردی حقوقی و املاک منطقه غرب کشور در آذربایجان‌غربی

اموزشی اولین دوره کارگاه آموزش حقوقی کاربردی وزارت راه وشهرسازی با حضور مدیرکل حقوقی سازمان ملی زمین و مسکن و با مشارکت جمعی از مدیران و کارشناسان‌حقوقی ادارات راه و شهرسازی استان‌های منطقه غرب کشور به مدت ۲ روز به میزبانی آذربایجان‌غربی در حال برگزاری است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (آذربایجان غربی)، حجت محمدی ثانی معاون املاک و حقوقی اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی در حاشیه برگزاری این کارگاه آموزشی، گفت: با توجه به ضرورت آشنایی کارشناسان حقوقی با آخرین قوانین و مقررات مصوب در ایران و همچنین افزایش اثربخشی و کارایی واحدهای حقوقی سازمان در نظارت و اجرای پرونده‌های حقوقی، کارگاه آموزش حقوقی کاربردی برگزار شد.

وی افزود: این کارگاه از ۲ مرداد ماه به مدت ۲ روز با حضور مدیرکل حقوقی سازمان ملی زمین و مسکن و تعداد ۴۰ نفر از مدیران و کارشناسان حقوقی ادارات کل راه و شهرسازی استان‌های آذربایجان‌غربی، زنجان، کردستان، آذربایجان‌شرقی و اردبیل با محوریت قوانین و مقرارت  ناظر بر کمیسیون رفع تداخلات ماده ۱۲ قانون زمین شهری، ظرفیت تبصره ماده ۱۲ قانون جهش تولید مسکن و پرسش و پاسخ‌های کاربردی در زمینه قوانین و مقررات مورد عمل برگزار می‌شود.

مدیرکل حقوقی و رفع تصرفات سازمان ملی زمین و مسکن نیز در ابتدای برگزاری این کارگاه آموزشی گفت: آموزش‌های کارگاهی فرصتی است تا از یکدیگر مسائل خوب و تجارب آموزنده‌ای یاد بگیریم زیرا موضوعاتی که در این کارگاه مطرح می‌شود امکان تجربه‌اندوزی را به همهٔ ما می‌دهد و امیدوارم استفادهٔ لازم را از این کارگاه ببریم.

غلام عباس نظرخانی افزود: در این کارگاه موضوعات مختص هر استان  ارائه می‌شود و بیشتر موضوعات در تمامی استان‌ها مشترک بوده و مسائل حقوقی و قانونی مرتبط با موضوع در این کارگاه آموزشی بررسی می‌شود.

وی بیان کرد: همکاران فعال در بخش املاک و حقوقی در تمام موضوعاتی که ذکر شده، حرف علمی برای گفتن دارند و این امر عاملی برای پیشرفت در روند اجرای امور حقوقی ادارات کل راه و شهرسازی است.