شناسهٔ خبر: 139989 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان غربی اعلام کرد؛

راهسازی در ۴۰ نقطه آذربایجان‌غربی محور توسعه پایدار

دکتر حمزه لو مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی گفت: راهسازی در ۴۰ نقطه آذربایجان‌غربی با جدیت در حال اجرا بوده و توسعه زیرساخت های استان در بخش حمل و نقل برای توسعه صادرات از برنامه های مهم اداره کل راه و شهرسازی استان است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (آذربایجان غربی)، سید محسن حمزه‌لو  مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان غربی، در دیدار با فرمانده قرارگاه شهید بروجردی، اظهار داشت: تا اربعین امسال بیش از ۳۰ کیلومتر از مسیرهای منتهی به پایانه مرزی تمرچین به اتمام رسیده و زیربارترافیک خواهد رفت‌.

وی ادامه داد: کریدور بزرگراهی غرب کشور از دیگر پروژه‌های مهم و قابل توجه بوده که از ۵۰۰ کیلومتر این مسیر در آذربایجان‌غربی، حدود ۷۰ کیلومتر باقی مانده و در دست اجراست.

مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی گفت: در ۷۰ کیلومتر باقی مانده عملیات اجرایی در دست اجرا بوده و تمام قطعات راه در کریدور بزرگراهی غرب کشور در دست پیمان است.

حمزه‌لو بیان کرد: راه‌های منتهی به پایانه مرزی از دیگر مسائل مورد توجه بوده چرا که احداث راه اصلی و بزرگراهی از وظایف ما بوده و این امر با جدیت دنبال می‌شود.

وی افزود: اربعین فرصت ویژه‌ای برای توسعه استان بوده و تامین زیرساخت‌ها لازم برای تردد زائران اربعین حسینی از مهمترین مسائل مورد توجه بوده و این امر نیز با جدیت دنبال می‌شود.