شناسهٔ خبر: 140024 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

ثبت بارکد اختصاصی کارمندان اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای خوزستان در سامانه رضایت سنجی مردم

اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان معاون توسعه مدیریت و منابع اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان از ثبت بارکد اختصاصی کارمندان این اداره کل در سامانه رضایت سنجی مردم از کارکنان دولت خبر داد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان، زینب اورکی معاون توسعه مدیریت و منابع اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان اظهار کرد: بارکد اختصاصی کارمندان این اداره کل در سامانه رضایت سنجی مردم از کارکنان دولت ثبت شد.

وی افزود: شهروندان در مراجعه به اداره کل می توانند با وارد کردن کد دستوری #کد در محل کارمند*۱۱۰۲*۴* و یا اسکن‌ بارکُد درج شده روی میز کارکنان، وارد سامانه رضایت سنجی شوند.

معاون توسعه مدیریت و منابع اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان گفت: این سامانه امکان آن را برای شهروندان فراهم می‌کند که در مراجعه به ادارات، بتوانند نظرات خود نسبت به عملکرد کارکنان دولت ثبت کنند.

اورکی بیان کرد: این سامانه می‌تواند مشخص کند چه کارمندی بهترین خدمات را ارائه کرده و در صورت نارضایتی مردم دلایل و عوامل آن مورد بررسی قرار می‌گیرد تا نسبت به رفع آن تلاش شود.

وی اظهار کرد: هم استانی های عزیز می توانند با ورود به آدرس https://khouzestan.rmto.ir/s/mfah۱  dNاسامی کارکنان این اداره کل که دارای کد سنجش رضایت مردمی هستند را مشاهده کنند.