شناسهٔ خبر: 140032 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

ازسرگیری طرح ۴۵۰ واحدی کارکنان دولت در شهرستان بوئین زهرا بعد از ۱۰ سال

بوئین زهرا جواد شویان رییس اداره راه و شهرسازی شهرستان بوئین زهرا گفت: طرح ۴۵۰ واحدی کارکنان دولت بوئین زهرا بعد از ۱۰ سال از سر گرفته شد/راه و شهرسازی همه ظرفیت‌های ممکن را برای تامین مسکن مردم بکارگیری می‌کند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی( استان قزوین)، جواد شویان رییس اداره راه و شهرسازی شهرستان بوئین زهرا گفت: از ۱۰ سال قبل عملیات احداث طرحی موسوم به تعاونی مسکن کارکنان دولت بوئین زهرا آغاز شده ولی بدلیل عدم حمایت دولت وقت، متوقف و از چرخه فعالیت عمرانی خارج شد.

وی افزود: حالا در دولت مردمی سیزدهم و با پیگیری های مجموعه راه و شهرسازی و فرمانداری شهرستان بوئین زهرا و مشارکت بانک توسعه و تعاون، این طرح دوباره از سر گرفته شده است.

شویان با اشاره به اینکه این طرح مسکن در سه فاز ۱۵۰ واحدی، اجرا و تکمیل خواهد شد بیان کرد: طبق مصوبات شورای تامین مسکن شهرستان و توافقات صورت گرفته بین دستگاه‌های متولی، مقرر شده تا این طرح ۴۵۰ واحدی تحت قالب نهضت ملی مسکن دنبال شده و از همه ظرفیت های ممکن برای احداث و تکمیل، استفاده بهینه صورت گیرد.

این مقام مسئول افزود: با توجه به حجم بالای تقاضای مسکن در سطح شهرستان بوئین زهرا همه تلاش خود را به کار بسته‌ایم تا همه ظرفیت‌های مغفول مانده در سنوات پیشین را به فرصت تبدیل کرده و به حول قوه الهی طی ۵ سال آینده از میزان تقاضای مسکن پیشی بگیریم.